Anonym (Simba) skrev 2022-05-20 12:34:29 följande:
Förlåt mig i förskott, jag vill verkligen inte framstå som sliskig eller så, men behöver fråga eftersom du verkar så rak och öppen med dina svar.
Du skriver att du, som kvinna kan fantisera om sex med en kvinna. Jag antar att du är hetero, dvs inte bi? Är det mer vanligt tror du att straighta kvinnor kan tänka på sex med en annan kvinna, än för straighta killar att tänka på andra män? Själv finner jag tanken på sex med en annan man direkt frånstötande. Inte av att någon är gay, det har jag inget emot alls, utan att jag som hetero skulle ha sex med en annan man. Men jag har hört från andra kvinnor (inte många men ändå) att de kan exemplvis bli lite tända av att i en porrfilm se lesbiskt sex där kvinnor t ex slickar varandra,
Har du någon uppfattning om detta? Andra kan gärna ha synpunkter också, bara ingenting om att jag skulle vara en homofob, det är jag alltså inte, jag tycker bara att ämnet är så intressant.
Det är lugnt, jag förstår vad du menar. Jag är i grunden hetero och attraheras till män, men däremot kan jag tycka att vissa kvinnliga attribut får det att pirra i mig, som till exempel en snygg cleavage eller sexiga underkläder på en vacker kvinnokropp.
Det är inte så att jag tänder på kvinnor i duschen på simhallar eller så, men däremot kan jag bli upphetsad av lesbiska sexscener, även om jag inte direkt kollar på porrfilmer.
Jag har aldrig haft sex med en annan kvinna och det närmaste jag kommit var på en fest för länge sedan då jag och en väninna skulle bara busa med de andra och låtsas hångla, men så plötsligt började vi kyssas väldigt intimt, med tunga och allt. Rätt länge också, till många killars stora förtjusning, får jag säga. Det var inte oangenämt, men vi skojade sedan bara bort det och det ledde inte till något mera.
Jag tror att män i en liknande situation hade funnit det svårare att bara ta det med en klackspark som en kul grej.