Känner mig värdelös
Hej, hur var era 6 veckors bebisar? Känns som om min lilla tjej är ledsen jämt. Är mest nöjd när hon ammar eller sover (sover gör hon knappt). Jag känner sån lättnad när hennes pappa kommer hem från jobbet och äntligen kan ha henne lite, men det går typ 3 minuter sen gallskriks det. Och jag älskar min dotter mer än livet men jag känner mig så jävla kvävd. Kan inte ta med henne och hitta på saker heller för då ska det ammas i tid och otid annars blir det panik.
Nu har hon även ont i magen (jag tror det är magont) och skriker vid bröstet och gnyr i sömnen och jag lipar ikapp och känner mig som världens mest värdelösa mamma. Har alltid längtat efter att bli mamma men det var inte såhär jag tänkte mig. Och får sån ångest när jag ser hur ont hon har och jag kan inte hjälpa hennem känner mig så jävla olycklig och tycker även synd om min sambo som bara får höra allt gnäll av mig.
Sele och sjal vill hon inte vara i ,har provat sempers magdroppar men uppenbarligen får hon ändå ont i magen. Snälla kom med solskenshistorier om att det väldigt snart blir bättre innan jag går under.