• Anonym (Nyfiken kvinna)

Onani, tjejer

Hur är det med oss tjejer, skäms ni över att onanera?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onani, tjejer
  • Anonym (Sonja)

När jag var ung så skämdes jag. Nu 50+ så tycker jag om och visa min man, härligt och se hur kåt han blir.

• Anonym (Conny)

Min fru och jag onanerar båda när vi har sex tillsammans. Jag vet inte om hon gör det när hon är ensam, det gör jag. Jag hoppas att hon gör det. Då lär hon känna sin kropp, vad som är skönt, hon bejakar sin lust, kastar bort sin blygsel och skam, fantiserar. Det berikar vårt gemensamma sexliv.

• Rebbys

Jag gillar att onanera och har aldrig upplevt någon skam om det.Jag tror att det kan komma ifrån att jag är uppväxt i en familj där det var naturligt att prata om allt, inklusive det sexuella.

Både jag och min yngre syster fick tidigt lära oss att det är fullt naturligt att ha sex med sig själv och inget att skämmas för.

Jag som ung till exempel pratade med mamma om onani och även jag och min syster har haft många samtal om det. Dessutom så pratar jag och mina vänner om det relativt ofta.

För mig är onani fullt naturligt och långt ifrån något som jag skäms över. Är stolt över att ha ett bra "onaniliv".

//Rebecka

• Anonym (Lina)

Skäms inte det minsta lilla för någon.

Senast igår sa jag till min man att jag behövde en halvtimmes egentid i sovrummet. Helt naturligt och så borde det vara för alla.

• Anonym (Integritet)
    Rebbys skrev 2022-05-28 15:03:29 följande:

Jag gillar att onanera och har aldrig upplevt någon skam om det.Jag tror att det kan komma ifrån att jag är uppväxt i en familj där det var naturligt att prata om allt, inklusive det sexuella.

Både jag och min yngre syster fick tidigt lära oss att det är fullt naturligt att ha sex med sig själv och inget att skämmas för.

Jag som ung till exempel pratade med mamma om onani och även jag och min syster har haft många samtal om det. Dessutom så pratar jag och mina vänner om det relativt ofta.

För mig är onani fullt naturligt och långt ifrån något som jag skäms över. Är stolt över att ha ett bra "onaniliv".

//Rebecka

Jag känner inte heller någon som helst skam över att jag onanerar och onani är naturligt för mig med. Men däremot är det absolut ingenting jag någonsin velat prata med min mamma om. Hon ska inte veta några detaljer om hur jag utövar min sexualitet , vare sig vad jag gör med mig själv eller vad jag gör tillsammans med andra. Och jag vill absolut inte veta några detaljer om hur hon utövar sin sexualitet heller. Gäller för övrigt i exakt samma utsträckning pappa och andra nära släktingar också.

Jag tycker ärligt talat att det är väldigt gränslöst att som förälder prata alltför detaljerat  och ingående med barnen om deras eller sin egen onani . Det räcker utmärkt med att säga till dem att onani är något naturligt nästan alla ägnar sig åt och att det inte är det minsta konstigt. 

Jag har inga problem alls med att mina döttrar onanerar men jag vill verkligen inte veta något om exakt hur de går till väga eller vad de tänker på under tiden. Och lika lite ska de veta något om min onani teknik eller mina onanifantasier. 

• Anonym (Man)

Brukar uppmuntra min sambo att onanera. Jag vill att det ska vara ett naturligt inslag och faktum är att man mår bra av det. Hon tyckte från början det var lite konstigt men numera kan hon onanera inför mig om jag ber henne, inte skäms hon heller utan är liksom nöjd och glad efteråt. 

• Anonym (Nej)

Hahha nej . Jag kan välja att göra det istället för att sätta på min man när jag är kåt. Varför? Ibland tar sex mer energi de tar längre tid och jag orkar inte. Då onarnerar jag då går de ganska snabbt. Min man är långdragen när vi ligger, önskar han kunde göra en snabbis när jag är trött. 

• Tom Araya
    Anonym (Nej) skrev 2022-05-28 16:44:04 följande:

Hahha nej . Jag kan välja att göra det istället för att sätta på min man när jag är kåt. Varför? Ibland tar sex mer energi de tar längre tid och jag orkar inte. Då onarnerar jag då går de ganska snabbt. Min man är långdragen när vi ligger, önskar han kunde göra en snabbis när jag är trött. 

Har du föreslagit alternativ vid dessa tillfällen, något som ger orgasm snabbare (helst för båda), exempelvis oralsex eller kombination av onani, hand- och munjobb?
  • Anonym (Killen)

Som man är det grymt vackert och sexigt att ligga och titta på tjenen när hon onanerar med fingrar, vibrator dildo. Gärna att hon gör det när vi jökar och ger sig en extra hjälp.

Svar på tråden Onani, tjejer