Här samlas alla nattugglor!
Jag har idag varit så där ovanlig jobbig mot mina karatärer, så jag är själv emotionellt slut. Det får bli en pizza....
Jag har idag varit så där ovanlig jobbig mot mina karatärer, så jag är själv emotionellt slut. Det får bli en pizza....
Hej alla, gamla som nya skribenter! Livet har tagit en hastig vändning, dottern har blivit sjuk och jag är hemma med henne på heltid (det är inte livshotande eller så, men hon behöver vara hemma från skolan) ett tag framöver. Så, nu har jag mer tid med Familjeliv ...
På sätt och vis tycker jag det är skönt att vara hemma så här i december, jag har mer tid och ork med alla julförberedelser, jag kan gå och pyssla och baka och se till dottern mellan varven. I år ser jag fram emot julen, det var länge sedan jag gjorde det (annat än som några semesterdagar, som bara brukar bli stressiga med allt man ska hinna med).
Gott nytt år kamrater!
Jag önskar er lycka och välgång under kommande år.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får ha hälsan och samtidigt nå de mål ni satt upp, hur små eller stora de än må vara.
Puss!
Nu borstar jag bort det sista av julen med min dammvippa till stjärtfjädrar! Tråden är därmed redo för ett nytt år och nya utmaningar. Låt oss lätta våra pickande fågelhjärtan och se vad som kommer ut ur våra näbbar 🦉
Hej, ta vara på möjligheter och tänk över val. Jag har tagit på mig en del, det återstår att se hur det går. Även lite planer, också det får man se hur det går. Men vilja, hopp och önskan finns.
Tillägg gällande maskeraddräkt. Om det blir svårt att få till något, kan man väl ta på sig helt vanliga civila kläder och hävda att att man är utklädd till vanlig medborgare på en maskerad. Det hela ska tas med en skopa salt förstås.
Om man inte har någon maskeraddräkt så kan man ju säga att man är utklädd till civilpolis.
Ohayo..... Jag vaknade inte alls för 30 minuter sen, nädå, nädå, nädå......
Disneymaskerad? Jag får väl klä ut mig till Merida, då. Kort, rödhårig och passar i mossgrönt.
Ibland är det skönt med lång sovmorgon 😅
Då hade det passat dig bra och även på festen, för ingen annan var utklädd till den karaktären 🤩
Jag testar:
Elsinor
Aliva
Verina
Elabi
Chrivo
Är ni bra på att hitta på namn?
Jag söker med ljus och lykta efter ett namn till en karaktär i en av mina historier. En ca 5-årig prinsessa. Hennes mamma heter Rana och hon har två morbröder som heter Kiran och Iskarion. I berättelsen finns även hittils tre kvinnor som heter Andra, Dina och Corine, och fem män som heter Adrian, Lo, Gerin, Doran och Ilo.