Här samlas alla nattugglor!
![Solig Solig](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-sunny.gif)
Tack för er input allihop.
Mycket kloka ord.
Jag har väl landat i att jag har alldeles för höga krav på mig själv. Efter det konstaterandet är det lättare att släppa ångesten. Jag vet att det finns människor som beter sig som skitstövlar när de är fulla men jag beter Mig minst lika bra när jag druckit som när jag är nykter. Sen tar jag ganska mycket plats när jag dricker vilket jag inte riktigt gör i alla sammanhang som nykter. Det är nog orsaken till ångesten. Jag är inte van vid att ta så mycket plats just nu.
Det var lättare när man var ung och var ute mycket mer.
Nu låter det som att jag blir bättre av att dricka och det kanske ligger något i det men det är inte så smart att öka sin alkoholkonsumtion så egentligen ska jag öva på att bli mer chill när jag är nykter.
I'm so excited.
10 år av väntan är över på torsdag.
Var länge sen jag var så här hype på ett tv-spel.
1) Jag har idag knäskurat entrehallen i syrrans nya hyreshus. Vem FAAAAAAN kom på att man ska ha gråa mönster i ett hallgolv) Det syns ju fan inte om det är rent eller fortfarande är skitigt!
2) Säg MJAU till livet! Helt, och inte till en del! Till alla det är givet!
Ok dum fråga! Ok TVÅ dumma frågor!
Välj efternamn till dessa två, av alternativen:
Aurelia (de Riva eller Ingellvar)
Jayden (Thorne eller Laidir)
Och vilka två grupper skulle DU helst vara medlem i, bara för att namnen låter coola av:
The Mourn Watch, The Gray Wardens, The Antivan Crows, och The Lords of Fortune?
Då har jag hoppat av utbildningen med. Det gick inte.
Happy Halloween på dig/er också! 👻🎃👽👹
Jag firade precis med en skräckpodd och godis 😋 På lördag ska jag fira i efterskott med några kompisar och deras barn. Jag ska försöka mig på att baka monsterpajer, men vi får se hur det går.