Här samlas alla nattugglor!
Btw här är mitt nya nattlinne 😉
Tack! Jag vet inte var jag kan finna stimulans. Jag är nog en rastlös själ. I ungdomen bedövade jag rastlösheten med alkohol och skräpmat, inte alkoholism alltså utan bara vanligt festande men sen kom barnen och hag insåg att alkohol kanske inte är så himla kul som jag trodde.
När ungarna var små hade jag ju ingen tid över och hann inte tänka på min rastlöshet.
Nu sitter jag här och är lika gammal som dig, åtminstone om man tar siffrorna i annan följd, och känner att jag vill uppleva mer grejer. Så länge tid finnes.
Jag kom aldrig iväg på den där seglarkursen. Det var lite synd men det blir sommar snart igen.
Jag hoppas det funkar för dig med hälsan. Jag tror inte försämrad tankekapacitet är så farligt för dig. Jag har en känsla av att du ligger ganska mycket högre än genomsnittet i tankekapacitet.
Kul att du ska studera. Det är något jag tycker mycket om även om jag aldrig gjort det på riktigt.
Det låter som att du tagit vara på sommaren. Sitta vid havet låter härligt. Själv är jag dålig på att ta tillvara på nuet. Jag lever ofta 10 år framåt i tiden. Vilket är puckat. Det är nog därför jag blir så rastlös. Jag blir aldrig nöjd 😃.
Ja så var det nu. Eller snarare att alkoholen var en biverkan av det sociala umgänget. Det var det man gjorde liksom.
Vi får se om det blir nog segling. Försökte få med nån kompis men det gick inte och då fegade jag ur.
Nu vet jag inte hur du känner för din tankekapacitet men du behöver nog inte tvivla. Det är tydligt att du analyserar mer än gemene man. Men visst är det så att ju mer man vet ju mer blir man medveten om vad man inte vet?
Jag hoppas det blir bättre med orken. Är det medicinen som gör sitt? Fast du kanske aldrig började med den.
Trädgård låter sjukt kul. Ibland har jag tänkt tanken att göra något liknande. Men jag är så fast i mitt yrkesliv så det skulle vara jobbigt rent ekonomiskt att lära om sig Nu när jag äntligen nått en bra lönenivå. Men det finns någon omedelbar bekräftelse i att syssla med sånt arbete. Sen är det en stor fördel att få vara ute. Jag lider lite av att sitta inne bakom en skärm hela dagarna. Jag tror att du valt precis rätt.
Ja det finns fördelar med att leva i framtiden. Jag har ganska långt framskridna planer på både ditten och datten och det har verkligen hjälpt mig framåt. Åtminstone yrkesmässigt.
Till alla: I går ramlade jag och slog mig på grund av en tråkighet. Således var jag som int på topp då jag svarade till exempel här i kedjan eller allmänt. I fall någon undrar över torrt eller aningen ofullständigt språk. Det är inte för att jag menade något illa, utan helt enkelt på grund av att jag inte var helt bra, men i dag har det varit bättre. Ta vara på helgen!
Rackarns!
Jag tycker du svarade skarpt som vanligt 😃 hoppas kroppen inte är allt för öm.
och GRATTIS på födelsedagen, i efterskott då, 🎂🥳.
*Aniiee sneaks in*
Vad får er att vara nattugglor?
Om ni skulle tipsa mig om en plats som jag måste besöka vilken skulle det vara?