Här samlas alla nattugglor!
Ciao!
Hör fanns mycket och läsa idag.
Alltid spännande att få en inblick i era olika liv.
Vi kämpar alla våra strider av olika svårighetsgrad och för egen del tycker jag det är skönt att få ut lite av det här i tråden och jag tror det hjälper oss alla att bara sätta det på pränt.
Vad det gäller julen får jag lite ångest av att prata om den nu så här tidigt. Inte för att jag har dåliga känslor över den utan snarare att det blir en sån påminnelse om att tiden går så fort.
Ja, vi kämpar våra strider i högt och lågt och stort och smått. Ibland är det triviala saker som växer sig stora, så som sömnproblem eller ett ständigt pågående koffeinmissbruk, ibland är det värre problem, så som ensamhet, dödsfall och krampanfall. Den här tråden är som ett klotterplank med tankar, känslor och åsikter, vilket jag tycker är fint. Tror många tycker som du, att det är skönt att få ut lite av det här i tråden och sätta det på pränt.
Tiden går fort ibland och långsamt ibland. Augusti tycktes evighetslång och september bara rusade förbi. Jag förstår din känsla och tycker att man kan bromsa upp tiden lite genom att göra nya saker. Då minns man dagarna bättre och kan skilja dem från varandra.