Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Sover också dåligt. Jag förstår inte hur ni andra orkar jobba? Men jag önskar jag hade ett jobb att gå till.
Jag har inte så mycket att berätta om jag inte ska börja skriva massa negativt.
Sover också dåligt. Jag förstår inte hur ni andra orkar jobba? Men jag önskar jag hade ett jobb att gå till.
Morrn!
Vaknade just. Börjar jobba senare idag så hoppas kunna få några timmars sömn under förmiddagen när jag väl lyckats somna om.
Det blev lite mer sömn som tur är. Nu ska jag ta en morgonpromenad i fågelkvittret.
Det började så klart regna. Så jag släntrade iväg till gymmet och låtsades träna i 28 minuter.
Nu blir det Ica!
ja jag använder denna tråd som blogg.
Vaknade just. Börjar jobba senare idag så hoppas kunna få några timmars sömn under förmiddagen när jag väl lyckats somna om.
Det började så klart regna. Så jag släntrade iväg till gymmet och låtsades träna i 28 minuter.
Nu blir det Ica!
ja jag använder denna tråd som blogg.
Låter som du har det jobbigt. Får du nån hjälp så du förhoppningsvis kan få sova bättre?
Tack snälla. Jo, det blir kämpigt. Svårt att somna och vaknar igen. Fredrik frågade samma: fått lite hjälp men det är svårt ändå. Men ibland blir det bättre.
Det låter bra med både jobba och studera, jag önskar att jag var lika stark som du. Vara mer produktiv. Hoppas du lyckas vilka mål du har!
Tack snälla. Jo, det blir kämpigt. Svårt att somna och vaknar igen. Fredrik frågade samma: fått lite hjälp men det är svårt ändå. Men ibland blir det bättre.
Det låter bra med både jobba och studera, jag önskar att jag var lika stark som du. Vara mer produktiv. Hoppas du lyckas vilka mål du har!
God morgon! Upp och hoppa!
Eller nej förresten, strunta i det. Ligg kvar och njut av livet ett par timmar till.
Nu ska jag se om jag kan somna om.