• RaYzLeR

Här samlas alla nattugglor!

Eurydike skrev 2023-07-04 18:24:39 följande:
    Det kan vara världens fulaste Nattuggla! Jag slängde ihop den på en utställning idag, innan jag rusade till tåget 😅🦉
    Den är ju inte symmetriskt korrekt! Förvånad
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-07-04 18:56:37 följande:
    Nej, haha 😂 Ena örat är snett och näbben fick jag böja för att få till en spets istället för en fyrkant. Det kan som sagt vara världens fulaste Nattuggla, men jag jobbade så fingrarna glödde innan jag var tvungen att rusa 🤣
    Jag tycker att den blev fin ändå! 🤗
  • RaYzLeR
    Anonym (Loo) skrev 2023-07-19 21:45:27 följande:

Är det dom utan jobb som hänger i den här tråden? För det är väl de enda som kan och orkar sitta framför datorn på natten.

Jag är på en daglig verksamhet, men ska söka jobb den 17:e augusti med hjälp av Företagsplatser.
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-07-19 22:02:59 följande:
    Jag tror det är människor med flexibla liv och arbetstider. Till och med Skalman skiter i att anpassa sig till det som kan anses som normala arbetstider. Han sover när han har lust och äter när han har lust. Jag säger som min mor sade till mig: Duger det åt Skalman så duger det åt mig 🐢
    Hej Eurydike! 😀
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-07-19 22:08:08 följande:
    Hej på dig RaYzLeR! 🌞
    Är det bra med dig? Jag har slutat att dricka folköl. Sjukvården hotade att dra ner min sjukpenning till 75% om jag inte slutade, så nu får jag lämna peth-prov var 6:e vecka för att bevisa nykterhet.

Jag saknar mina folköl lite. 😃
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-07-23 18:41:24 följande:

Det första frågetecknet skulle vara tre punkter och de andra ett gökbo. Så, nu vet ni det! 😎

Terminator 2 är betydligt mycket bättre än 1:an. Om du inte sett 2:an så har du missat något. 😀
  • RaYzLeR
    Stooler skrev 2023-07-23 22:40:01 följande:

Apropå Terminator så skojade Robin Williams om Arnold Schwarzenegger, han sa att den enda skådespelaren med färre repliker än Arnold i sina filmer ..........................var................................................Lassie!  Solig

Jag undrar om inte Sylvester Stallone har färre repliker i sina filmer. Han är som en lobotimerad apa. 😁
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-07-23 23:00:43 följande:
    Jag får hålla utkik efter den på SVT Play då! Om den någonsin dyker upp så lovar jag att kolla på den 🤖😃
    På SVT Play så lär den ju aldrig dyka upp, men den går på TV lite då och då. Vilka kanaler har du i ditt TV-utbud? 🙂
  • RaYzLeR
    spettakel skrev 2023-07-23 23:37:01 följande:

Terminator 2 är verkligen barndomsminnen, att man tilläts se den är ett under, var typ bara 13 när den gick på tv4 en gång. 

Jag är 40 år gammal nu, men jag var nog bara 10 år gammal när jag såg Terminator 2 hos en kompis. 🙂
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!