Här samlas alla nattugglor!
Idag har jag tvättat i tvättstugan och nu är jag vansinnigt trött. Jag skulle kunna somna på studs.
Idag har jag tvättat i tvättstugan och nu är jag vansinnigt trött. Jag skulle kunna somna på studs.
Yay! Nyvaken, med 40 graders feber!
Pizza till middag?
Jag ska börja med Antabus på onsdag. Skönt, då slipper man allt drickande. Jag börjar känna mig sliten efter två sexpack folköl om dagen. 🤗
Hej alla medskribenter, jag hoppas att ni har det bra och tack för fina inlägg. Jag har epilepsi. Orsaken okänd. Ska få medicin, med diger biverkningslista, så den kommer jag inte våga ta. Jag nådde inte riktigt fram till neurologen gällande det, hur rädd jag faktiskt är för sådant. Så ensamsegling ska jag kanske inte ge mig ut på nu, fast jag tror att det hade gjort gott. Det är inte så mycket kvar av mitt tillfälliga arbete heller.
Ofärdsåren sträcker sina händer mot oss, trevar målmedvetet. Stordåd i vardagens enkelhet. Ryggar inte för den hand som sträcks ut och berör mig. Viker inte för de ord som tar på mig.
Tack för era fina svar, det uppskattar jag. Jag borde ha lagt mig redan fast blev mer känslosam under kvällen. Jag ska höra av mig till neurologen och förklara min situation så gott det låter sig göras. Livet, så skört, så storslaget. När jag fick beskedet var det som att det var väl ingenting, men sedan har det blivit jobbigare. Det kanske är ett tecken på att jag borde skärpa mig helt enkelt. Ja det är inte så bra att arbetet slutar om ett tag, fast det får jag ju lösa, det är inte andras ansvar. Får se om jag kan få läkarintyg ens för den utbildning jag är intresserad av. En handlingsplan måste jag utforma, ja det är viktigt. I svåra situationer kan man inte bara apatiskt lägga sig ner och vänta, utom ibland kanske, om det ingår i planen.
Ligger här med 40 graders feber och kollar på en på Youtube som kollar på Schindlers list. En bit familhehistoria, once removed. Mina släktingar var inte Schindler-judar men väl.överlevare, de som gjorde det.
Egentligen borde jag se något mer upplyftande och äta lite glass men det enda andra jag har lust att se just nu r en anime som heter Banana Fish, och jag vet inte vilken som är blodigare.....