Här samlas alla nattugglor!
Hoppas att din bra period fortsätter så länge som möjligt!
Hoppas att du lyckades somna till slut :)
Antigone: Tråkigt att din bra period verkar ha gått över till en sämre period :/ Haha, nej, det där med att sova verkar inte vara riktigt min grej heller
Det är jobbigt just nu för jag är väldigt trött. Fick faktiskt sova 6 timmar inatt, men känner att jag ligger mycket efter med sömnen så jag är fortfarande väldigt trött. Förstår varför de använder sömnbrist som en tortyr-metod i krig för det är verkligen hemskt att inte få sova...
Kors i taket! Natten till idag sov jag hela 7h! 😮
Och nu när jag är på telefonen så ser även jag att mobil emojis fungerar på FL (när jag sitter vid datorn så är jag på gamla FL). Kul att äntligen kunna använda mobilemojis här 😊
Ja, hur går det med att sluta dricka kaffe? Kan tänka mig att det måste vara jobbigt även om man inte är någon "stordrickare".
Jag upplever absolut att min sömn påverkas av PMS. Men jag är överlag väldigt känslig och påverkas en del i humöret av PMS.
Ja, helt otroligt. Jag kände mig som en ny människa, typ är det så här "normala" människor känner sig varje dag? 😂 Blev dock bara 2.5h inatt. Men jag lever fortfarande på min 7-timmarsnatt. Haha.
Tack. Jag och katterna håller alla tummar och tassar för att ni andra i tråden också får sova.
Ja, du får gärna länka om du hittar studien. Det hade varit sjukt intressant att läsa om 😁
Trevlig helg alla!
Här fortsätter det med varannan natt. Varannan natt någon timme och varannan natt några timmar. Om mönstret fortsätter så ska inatt bli en "bra" natt... hoppas att John Blund har lust att komma ikväll.