Vill ha honom tillbaka
Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte
vi kommer inte springa på varandra
så hur gör man snälla?
Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte
vi kommer inte springa på varandra
så hur gör man snälla?
Varför tog det slut till att börja med ?
Förra veckan älskade han mig o nu inte.. han kan inte förklara.
Genom att backa! Rejält! Det betyder att du talar om för honom att du accepterar att det är slut och att du bryter kontakten med honom så du kan gå vidare. Och sedan gör du det. Om han kommer tillbaka behöver du tänka över ordentligt om du verkligen vill vara någons eftertanke eller någons förstahandsval.
Vad hände?
Inget har hänt.
jag vill inte vara utan honom. Vi var jättekära o bäst
Har ni barn ihop eller du har barn han lärt känna väl? Ta barnen till hjälp och coacha dem till att säga saker som mamma saknar dig, mamma älskar dig, jag önskar att du och mamma var ihop igen.
Fult kanske, men i krig och kärlek är allt tillåtet.
Har ni barn ihop eller du har barn han lärt känna väl? Ta barnen till hjälp och coacha dem till att säga saker som mamma saknar dig, mamma älskar dig, jag önskar att du och mamma var ihop igen.
Fult kanske, men i krig och kärlek är allt tillåtet.
Barnen är väl de sista man ska dra in i sånt fult spel. Usch för den mentaliteten!
Vill man att någon kommer tillbaka för att barnen är ledsna? Vill man inte att dom kommer tillbaka av egen fri vilja?
Inga barn ihop. Vi är lite äldre.
Nån som lyckats få tillbaka?
Barnen är väl de sista man ska dra in i sånt fult spel. Usch för den mentaliteten!
Vill man att någon kommer tillbaka för att barnen är ledsna? Vill man inte att dom kommer tillbaka av egen fri vilja?
Men finns det någon som lyckats? Som inte har gemensamma barn ens