• Anonym (Hmmm)

Nog måste hon ha alkoholproblem??

Jag tycker inte det är överdrivet mycket på SEX timmar. Hon kanske var nervös och råkade få i sig lite mycket, men så farligt tycker jag inte att det var. 
    Tycker du borde lugna ner dig ett hekto.
    Inte så att hon kräktes i hallen, kissade på sig m.m. 

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (Hur mycket?) skrev 2022-04-21 15:25:33 följande:
    Låt mig gissa, du kan sluta när du vill?
    Det kan alla om man vill. Men varför ska man det om man inte vill?
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Hur mycket?) skrev 2022-04-21 15:29:58 följande:
    Så du är inte bekymrad över mängden vin du faktiskt dricker under en vecka?
    Du vet ingenting om hur mycket jag dricker och nej jag är inte det minsta bekymrad.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Hur mycket?) skrev 2022-04-21 15:46:32 följande:
    Typ en flaska vin varje dag borde vara runt 5-7 flaskor i veckan. Tio dagar blir runt 50 flaskor? Hur mycket lägger du ut på vin?
    Jag dricker inte en flaska vin per dag, vad pratar du om? Men 2 flaskor vin på 6 timmar tycker inte jag är alarmerande alls.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Hmmm) skrev 2022-04-21 15:59:48 följande:
    Jag dricker inte en flaska vin per dag, vad pratar du om? Men 2 flaskor vin på 6 timmar tycker inte jag är alarmerande alls.
    Anonym (Hur mycket?) skrev 2022-04-21 15:46:32 följande:
    Typ en flaska vin varje dag borde vara runt 5-7 flaskor i veckan. Tio dagar blir runt 50 flaskor? Hur mycket lägger du ut på vin?

Lägger ut ca 90 kr i veckan max på vin.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Torben) skrev 2022-04-21 16:08:36 följande:

Du är ingen moraltant, men försökt räkna ut hur mycket din kompis dejt drack från en bag-in-box? Hör du inte hur dumt det låter. 

Väldigt svårt att räkna ut. Låter mer det är du som har alkoholproblem som har sån stenkoll på varje milliliter alkohol...men skyller ifrån dig på andra.. hur vet vi att du och din vän delade på exakt 1 liter vin från boxen?

Håller med. Det är helt omöjligt att veta. Undrar också om ts är intresserad av "vännen eftersom hon vill att han dumpar sin kärlek för ingenting.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Bekymrad vän) skrev 2022-05-04 13:45:09 följande:

Vi har träffat vår vän men inte vintanten. 

Han slätade över, som förväntat. "Hon var inte SÅ bakis dagen efter", "Hon brukar inte dricka SÅ mycket"...

Min sambo sade att han också skulle gjort så om jag betett mig så i början, för annars reflekterar det ju märkligt tillbaka på partnern. Däremot tror min sambo att vår vän inte alls tyckte om detta och skäms lite. Den köper jag; första gången man tar sin nya kärlek hem till bästa vännerna så vill man ju få vara stolt - inte generad.

Vi får se. Som jag och min sambo sade; vi har sett det vi har sett och det går inte att ta tillbaka och ingen av oss är imponerad. Men då ligger ju ingen av oss med henne heller och är benägna att släta över av den anledningen...

Vintanten....suck, jag tycker hon borde hålla sig undan Er för sin egen skull, inte för er. Ni verkar verkligen inte vara så snälla och sympatiska människor.
  • Anonym (Hmmm)
    felix le chat skrev 2022-05-05 12:45:58 följande:
    Fattar helt ärligt inte varför du gör så stor sak av det ?

Sonen är 17 år och får gå på krogen nästa år och lär få se betydligt värre saker
    än en tant som inte kan knäppa jackan.

Tycker du överdriver nått alldeles otroligt. Ja, hon spårade ur. Inte hela världen.

Släpp det där nu, du bryr dej för mycket och i onödan.
    Håller verkligen med. TS beter sig extremt överdrivet och konstigt. Tror knappast en 17 åring bryr sig om att någon är full, kan väl inte vara första gången han ser sånt. Hon skadade ju inte sonen på något sätt, inte TS  eller någon annan heller.

Jag hade inte brytt mig alls om en sån här petitess. 

Däremot har jag full förståelse om ts "vän" drar ner rejält på umgänget och satsar på sin kärlek istället.
Svar på tråden Nog måste hon ha alkoholproblem??