Min kille ber tjejer om bilder på Kik
Hej!
Hej!
Jag tror jag är för snäll också. Att jag accepterar det typ - för att jag älskar honom.
Men ja förstår vad ni menar.
Ni får gärna kommentera om ni är kille eller tjej.
Syftet med bilderna är detsamma som när du kollar på porr, spänning för stunden. Och det är anonyma personer som han inte skrivet tillbaka till - än!
Men det är faktiska personer och det är på en sida som syftar till kontakt, Nästa steg är svenska tjejer och sen sexchatt. Tycker inte att du ska acceptera det han gör och om han älskar dig respekterar han det. ¨
Ni kan väl titta på porr tillsammans istället?
Förtydligande. Han hänger inte på dejtingsidor. Då hade jag redan gjort slut med honom för längesen.
Tjejerna är random, inga han verkat ha kontakt med ofta - inte vad jag kunde utläsa.
Han verkar ha det till njutning för stunden och ingenting mer. Inga frågor om deras liv etc.
Som P2 skriver, så uppfattar jag det som oskyldigt nöje. Men jag kanske tänker fel. Därav vill jag veta olika uppfattningar.
Enligt mig kan jag i vissa stunder tycka att detta är okej eftersom det är som porr. - personlig kontakt. Ja men han frågar bara efter bilder. Och sen that's it. Självklart kan man få sånt utan att fråga personer.
Hans konto är förövrigt anonymt/inte sig själv.
Jag kan tycka att de är bättre att kolla på porr eller inte alls. Men sedan så blir jag delad och tycker att om de ger honom något som han känner är spänning och dessutom kan älska mig på de sättet jag UPPFATTAR att han gör i och med att vi trivs extremt bra ihop, älskar varandra osv.
Men sen kan jag även va blind av kärlek och kanske kastar detta för lätt över axeln.
Som sagt. Jag är delad.
Tack för din åsikt p2
Raderas all historik när man är utloggad?
P2;
Vad är din åsikt?
Tycker du det är okej eller ej?
Tack Starman för ditt utförliga svar.
Ger mig lite funderingar, men på ett bra sätt.
Dock så är det nog mer jag som är sugen än han? Vad jag upplevt. Har typ försökt få igång några gånger men typ blivit nekad. Och därför har jag inte gått på honom igen..vi har även diskuterat typ om vi ska ändra nått? Om jag gör fel? Om jag ska göra nått annat.
Ex. Så provade vi analt för jag trodde han kanske gillade sånt. Men tyckte inte de va bättre än vanligt så därför har vi inte de längre. Dock så såg jag att han frågat efter det... Hm...
Annan reflektion;
Om jag blev mer självsäker och bättre självkänsla, hade det blivit bättre då? Hade han gjort det då?
Tog upp det igår en sväng och ska prata mer om det idag.
När jag frågade honom om det så säger han att han inte vet varför.
Han vet liksom inte vad han ska säga verkar det som.
Det känns, och gjorde även förra gången som att han ångrar sig och blir uppriktigt ledsen. Men kan inte förklara sig.
Jag vet inte heller vad jag ska göra/säga. Vi båda är överens om att vi vill lösa problemet och han säger att det är hans problem som går ut över mig och att det inte är okej. Han säger att han är en idiot som gör så mot mig och att de inte har nått att göra med mig, varken sexuellt, utseende- eller personligthetsmässigt. Han älskar allt med mig.
Vi ska prata vidare om det idag.
Tips på vad jag ska ska säga?
Vill bara få det löst. Ingen mer oro, ingen mer osäkerhet. Vill må bra igen. Kände aldrig såhär förr förrän detta uppstod och de klart att de gnager en i bakhuvudet hela tiden.
Och till er som skriver att vi kan skicka bilder osv över kik osv. Jag är INTE intresserad. Känner mig extremt avtänd och äcklad rent ut sagt.
Tänker inte visa min kropp för någon annan.