Min kille ber tjejer om bilder på Kik
Hej!
Hej!
Är kanske inte rätt person att uttala mig men jag fattar inte varför han ska be andra tjejer om bilder om han är ihop med tjejen han älskar.
Fruktansvärt omoget gjort. Nej, det där är inte ok. Han förklaring är alltså: "jag har haft mycket att göra så jag tog dumma beslut?" (vad är det för fånerier)
Ni får helt enkelt bestämma vad som är ok i er relation. Tycker ni båda att porr är ok så är det ok. Tycker bara en det är ok att be om bilder från riktiga människor som man kan chatta och ha kontakt med på nätet - så är det inte ok.
Jag tror jag är för snäll också. Att jag accepterar det typ - för att jag älskar honom.
Men ja förstår vad ni menar.
Ni får gärna kommentera om ni är kille eller tjej.
Syftet med bilderna är detsamma som när du kollar på porr, spänning för stunden. Och det är anonyma personer som han inte skrivet tillbaka till - än!
Men det är faktiska personer och det är på en sida som syftar till kontakt, Nästa steg är svenska tjejer och sen sexchatt. Tycker inte att du ska acceptera det han gör och om han älskar dig respekterar han det. ¨
Ni kan väl titta på porr tillsammans istället?
Syftet med bilderna är detsamma som när du kollar på porr, spänning för stunden. Och det är anonyma personer som han inte skrivet tillbaka till - än!
Men det är faktiska personer och det är på en sida som syftar till kontakt, Nästa steg är svenska tjejer och sen sexchatt. Tycker inte att du ska acceptera det han gör och om han älskar dig respekterar han det. ¨
Vadå nästa steg? Läser det ganska ofta. Det finns inget som säger att någon går till "nästa steg".
Hela resonemanget med knappnål och silverskål eller cigaretter och heroin är larvigt och ogrundat.
TS: Det är läge att tänka efter om du tycker att det är ett oskyldigt nöje eller inte och sedan sätta en gräns.
Om de här tjejerna skickar bilder hipp som happ utan motkrav är det sällan "riktiga" konton och det uppmanar inte till djupare relation.
Vadå nästa steg? Läser det ganska ofta. Det finns inget som säger att någon går till "nästa steg".
Hela resonemanget med knappnål och silverskål eller cigaretter och heroin är larvigt och ogrundat.
TS: Det är läge att tänka efter om du tycker att det är ett oskyldigt nöje eller inte och sedan sätta en gräns.
Om de här tjejerna skickar bilder hipp som happ utan motkrav är det sällan "riktiga" konton och det uppmanar inte till djupare relation.
Förtydligande. Han hänger inte på dejtingsidor. Då hade jag redan gjort slut med honom för längesen.
Tjejerna är random, inga han verkat ha kontakt med ofta - inte vad jag kunde utläsa.
Han verkar ha det till njutning för stunden och ingenting mer. Inga frågor om deras liv etc.
Som P2 skriver, så uppfattar jag det som oskyldigt nöje. Men jag kanske tänker fel. Därav vill jag veta olika uppfattningar.
Enligt mig kan jag i vissa stunder tycka att detta är okej eftersom det är som porr. - personlig kontakt. Ja men han frågar bara efter bilder. Och sen that's it. Självklart kan man få sånt utan att fråga personer.
Hans konto är förövrigt anonymt/inte sig själv.
Jag kan tycka att de är bättre att kolla på porr eller inte alls. Men sedan så blir jag delad och tycker att om de ger honom något som han känner är spänning och dessutom kan älska mig på de sättet jag UPPFATTAR att han gör i och med att vi trivs extremt bra ihop, älskar varandra osv.
Men sen kan jag även va blind av kärlek och kanske kastar detta för lätt över axeln.
Som sagt. Jag är delad.
Tack för din åsikt p2
Är tjej, för min del tycker jag att man är otrogen om man gör så. Han söker ju bilder från andra människor, inte alls samma sak som porr enligt mig (gillar inte det heller men). Det är för personligt över om det är anonymt. Sen att han laddat ner den igen? Så du kan ju tydligen inte lita på han.
Förstår inte varför man har ett behov eller gör sånt när man är tillsammans med någon.
Men antar att det beror på vad ni vill ha för ett förhållande, om ni vill ha ett öppet förhållande typ eller inte.
För min del så är det att vara otrogen. Är man i ett förhållande så håller man inte på med andra i ett sexuellt sammanhang