Inlägg från: Anonym (ööö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ööö)

Min kille ber tjejer om bilder på Kik

Fruktansvärt omoget gjort. Nej, det där är inte ok. Han förklaring är alltså: "jag har haft mycket att göra så jag tog dumma beslut?" (vad är det för fånerier) 

Ni får helt enkelt bestämma vad som är ok i er relation. Tycker ni båda att porr är ok så är det ok. Tycker bara en det är ok att be om bilder från riktiga människor som man kan chatta och ha kontakt med på nätet - så är det inte ok. 

• Anonym (ööö)
    Anonym (Starman) skrev 2022-04-10 20:36:49 följande:

Det går liksom inte heller att som kille förklara varför det är så att man har en tjej man älskar, tycker om och skulle dö för
    men samtidigt kan man tända och snacka snusk med den annan. I stunden så är man lustfylld.
    Kan det vara så att du inte tänder honom så ofta som han skulle vilja ha dig?

Vad är detta för dravel? 
    Oavsett att man kan ha stunder då man plötsligt blir lustfylld så behöver man väl knappast aktivt BE andra tjejer om foton. 

Att du skriver att det är omöjligt för en kille att förklara detta - det är också dravel. Det är bara som en ursäkt för att säga till sin tjej: "älskling, det är så vi killar är. Det går inte att förklara men ibland bara måste jag få foton på andra tjejer för jag är så kåt i stunden" . 
    Du hör väl själv hur fånigt det låter. 
  • Anonym (ööö)
    Anonym (P2) skrev 2022-04-10 21:27:33 följande:
    Strunt. Inte alls för otrogna, larvigt påstående. Och det är du som ställt in att chat raderas efter avslut/viss tid. Den funktionen har du i samtliga messenger-varianter.
    Att man flyttar över dit efter initial kontakt på andra gäller också samtliga av dom.
    Aldrig någonsin raderats något i min messenger. Om jag aktivt skulle ställa in att jag vill att chattar försvinner så är det väl för att man vilja dölja något man gör så. 
  • Anonym (ööö)
    Anonym (P2) skrev 2022-04-10 17:30:08 följande:
    Känner mig nästan tvungen att ha KiK, Whatsapp, Tango, Viber, FB messenger och Line åtminstone. 
    Trist att du känner dig tvingad. 
    Jag har bara Facebook och insta. Det duger otroligt bra, samt att folk kan ringa mig om de vill. 
Svar på tråden Min kille ber tjejer om bilder på Kik