• Anonym (I)

Man kan inte älska personen på djupet som man bedrar

Ja så tycker jag! Är man väldigt kär och älskar sin partner till 100 %, så är man inte otrogen. Dom som säger nåt annat har nog inte varit så sjukt kära och förälskade. 

Visst kan man ha känslor och vara kär i flera samtidigt, kolla bara bachelor tex. Man kan även kunna skilja på sex och kärlek. Att man har en älskarinna som man har det bästa sexet med, men man har sin partner som man älskar. 

Men är man så kär i sin partner och älskar personen till 100 % vill man inte ens vara med andra. Dom som är otrogna är nog inte så pass kära. Annars hade dom aldrig varit otrogna. Man vill inte såra den man man verkligeb älskar.

• Svar på tråden Man kan inte älska personen på djupet som man bedrar
  • Anonym (bs)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 15:06:44 följande:
    Det är inte barnsligt att leva. Snarare är det barnsligt att inte leva, och komma på att man borde gjort det. Då hjälper inga ursäkter i världen när det väl är för sent.
    Man behöver inte svika, ljuga och manipulera för att leva. Massor med människor lever hur bra som helst utan att bete sig som du gör.

Att du försöker göra dina svek lögner och manipulation till allmänt för alla och hävda att alla som inte beter sig som du inte lever är väldigt barnsligt. En vuxen människa borde kunna stå för vem hon är både inför sin partner och andra UTAN behov av självlögner.
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (bs) skrev 2022-04-11 15:26:13 följande:
    Man behöver inte svika, ljuga och manipulera för att leva. Massor med människor lever hur bra som helst utan att bete sig som du gör.

Att du försöker göra dina svek lögner och manipulation till allmänt för alla och hävda att alla som inte beter sig som du inte lever är väldigt barnsligt. En vuxen människa borde kunna stå för vem hon är både inför sin partner och andra UTAN behov av självlögner.
    Stora ord, men det där dravlet tror du inte ens på själv. Kom igen efter lekskolan grabben.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 15:52:48 följande:
    Stora ord, men det där dravlet tror du inte ens på själv. Kom igen efter lekskolan grabben.
    Sådana som knullar bakom ryggen på sin partner är lika lågt stående varelser som sexköpare. Svin är ett för milt uttryck.
  • Anonym (bs)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 15:52:48 följande:
    Jodå jag tror på det och lever efter det, du däremot verkar ju inte alls tro på vad du säger eftersom du bevisligen inte kan stå för det inför din man, eller hur?
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (Wtf) skrev 2022-04-11 15:54:51 följande:
    Sådana som knullar bakom ryggen på sin partner är lika lågt stående varelser som sexköpare. Svin är ett för milt uttryck.
    Där kom det igen. När man inte längre klarar att föra en konversation kommer personangreppen och dom "käcka" uttrycken som ett brev på posten. Lika gullig som vanligt.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 16:06:43 följande:
    Där kom det igen. När man inte längre klarar att föra en konversation kommer personangreppen och dom "käcka" uttrycken som ett brev på posten. Lika gullig som vanligt.
    Det gulliga var att du blev svarslös. Inget annat...
  • Anonym (bs)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 16:06:43 följande:
    Säger personen som själv babblar om "växt upp" och "kom igen efter lekskolan" Drömmer

Självinsikt är inte riktigt din starka sida va?
  • Plupp73
    Anonym (I) skrev 2022-04-09 12:47:12 följande:
    Man kan inte älska personen på djupet som man bedrar

Ja så tycker jag! Är man väldigt kär och älskar sin partner till 100 %, så är man inte otrogen. Dom som säger nåt annat har nog inte varit så sjukt kära och förälskade. 

Visst kan man ha känslor och vara kär i flera samtidigt, kolla bara bachelor tex. Man kan även kunna skilja på sex och kärlek. Att man har en älskarinna som man har det bästa sexet med, men man har sin partner som man älskar. 

Men är man så kär i sin partner och älskar personen till 100 % vill man inte ens vara med andra. Dom som är otrogna är nog inte så pass kära. Annars hade dom aldrig varit otrogna. Man vill inte såra den man man verkligeb älskar.

Man kan inte hedra någon man verkligen älskar. Det håller jag med om.
    Men jag tycker att det är stor skillnad på att vara förälskad, vara kär och att älska någon.
    Älskar man någon på djupet, hela människan, så kan man inte skada.
  • Anonym (Hemmafru)
    Anonym (bs) skrev 2022-04-11 16:19:38 följande:
    Säger personen som själv babblar om "växt upp" och "kom igen efter lekskolan"  // Drömmer

Självinsikt är inte riktigt din starka sida va?
    Förbättra din vokabulär och argumentaktion min vän. Övriga kommentarer överflödiga Solig
  • Anonym (bs)
    Anonym (Hemmafru) skrev 2022-04-11 16:27:47 följande:
    Förbättra din vokabulär och argumentaktion min vän. Övriga kommentarer överflödiga Solig
    Skaffa självinsikt så ska du se att det löser sig
Svar på tråden Man kan inte älska personen på djupet som man bedrar