Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Kollega som flirtar

Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-05 10:15:30 följande:

Såhär funkar flirt och attraktion om det är på jobbet.

Om en man tror att en kvinna är intresserad för att hon tittar på honom, ler, och tycker om att prata med honom, så inbillar han sig.
    Kvinnor är där för att jobba.

Om en kvinna tror att en man är intresserad för att han tittar på henne, ler, och tycker om att prata med henne, då är det högst troligt att det är så.
    Han tittar på henne för att han känner sig attraherad. Den där blicken hon fick förut kändes ju faktiskt lite xtra.

Va tycker du. Om en kvinna visat intresse för dig trotts att du vet att hon vet att du är upptagen ( om du hade ett förhållande?)
    Bara nyfiken hur du som man tagit de förstår att alla tar de olika, men ändå. 
  • Anonym (Nyfiken)

Jag är gift och förtjust i en man som är upptagen. Inget har hänt mellan oss. Jag har varit flirtig och han har inte agerat mycket på det. Vi är goda vänner, pratar mycket, skriver med varandra dagligen och jag känner att han ibland är lite flörtig med men försiktig så fort andra ser de, är jag nästan luft.  Vi smyg skickar meddelanden på arbetstid inget snusk eller annat konstigt mycket rent allmänt prat typ. Eller bara en snap på något. Han är bara privat när vi är ensamna eller via medelande. 
    Jag tänker lite så att vi alla har ett eget val och ansvar.  Vill man vänstra eller lämna sin nuvarande för en anan gör man de eller så gör man inte det oavsett vem de är som flörtar med en om de så är din största dröm kärlek som kommer. Agerar man ja då hade man nog inte så bra relation heller och kanske blir räddad ur de i får de bättre?. 
    Får se om jag vågar säga något en dag. 

Svar på tråden Kollega som flirtar