Vul 4+1
Någon som förstår? Trodde jag hade SM 1/2 men verkar inte stämma. Grav test visat 2-3 sen 3+ nu 2- 3 igen dock ej morgon urin. Har tid på måndag för nytt Vul. Har hcg på 2421![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5385249/full_600/php0GqGXU80687.jpg)
Jag trodde jag hade nidblödning 1/3 men va kanske mensen? Läkaren skriver ju ej normal graviditet. Beror de på att datum inte stämmer tro? Har nytt vul på måndag men är orolig och fattar inte hcg nivåer
Min normala mens skulle varit 1 mars men va bara ca 2 dagar brukar vara 3 iaf . Hade inte tagit något test i feb. Fick positivt test 22/3
Trodde ju jag va i v8 och är lite äldre ????
Kan vara så men Tycker läkare kunde sagt nåt. Eller ge besked vad provsvar betyder?
Mitten av februari neg
Mitten av mars ????
Positivt test i mars. Bm räkna från 1 feb fast jag sa jag hade haft blödning 1 mars. Tog positivt i mars. Ska ta nya prover på måndag plus Vul
Så de är för tidigt för se nåt? Men hcg nivåer stämmer med 5 veckor? Borde läkare inte sett nåt? Såg bara en liten uppklarning på nån mm
Uppskattar dina svar. Blev chockad trodde ju jag va i v 7-8 därför vul. Och va 11 år sedan jag fick barn sist. Man blir knäpp av att googla. Tror man har ont i magen hela tiden. Men sitter på fel ställe ????
Hcg va uppe p0 9400 och man såg en liten böna. Bm sa 5+5 stämmer inte med mensen men men
Fast då skulle jag vara i v 6+5 nu? Och enligt sista mens bara 5+5 ???? Läkare måste mätt fel. Ska dit igen imorgon. Tack så mkt ????