• Fisen84

Vul 4+1

Någon som förstår? Trodde jag hade SM 1/2 men verkar inte stämma.  Grav test visat 2-3 sen 3+ nu 2- 3 igen dock ej morgon urin. Har  tid på måndag för  nytt Vul. Har hcg på 2421

• Svar på tråden Vul 4+1
  • Jag är bara jag

Jag förstår inte riktigt vad du vill ha svar på. Om det stämmer att du gjorde VUL v.4+1, alltså v.5 var det ju på tok för tidigt för att se nåt. Om du enligt egen beräkning är längre gången får du göra ett nytt VUL igen om nån vecka.

• Fisen84

Jag trodde jag hade nidblödning 1/3 men va kanske mensen?  Läkaren skriver ju ej normal graviditet.  Beror de på att datum inte stämmer tro? Har nytt vul på måndag men är orolig och fattar inte hcg nivåer 

• Jag är bara jag
    Fisen84 skrev 2022-03-31 13:37:18 följande:
    Jag trodde jag hade nidblödning 1/3 men va kanske mensen?  Läkaren skriver ju ej normal graviditet.  Beror de på att datum inte stämmer tro? Har nytt vul på måndag men är orolig och fattar inte hcg nivåer 
    Om senaste mensen verkligen var 1/2 som du skriver är det tyvärr ett MA. Hur mycket blödde du den 1/3, när tror du att du hade äl och när testade du positivt? 
    Hcg ska ligga på en viss nivå varje vecka.  Och stadigt gå upp till det ligger på över 100000 ca v.10.
  • Fisen84

Min normala mens skulle varit 1 mars men va bara ca 2 dagar brukar vara 3 iaf . Hade inte tagit något test i feb. Fick positivt test 22/3

• nathalie85

mera sannolikt att du blivit gravid i mars? och att du är i v 5? jag hde också sparsam
    mens förra månaden..

• Jag är bara jag
    Fisen84 skrev 2022-03-31 15:10:53 följande:
    Min normala mens skulle varit 1 mars men va bara ca 2 dagar brukar vara 3 iaf . Hade inte tagit något test i feb. Fick positivt test 22/3
    Jamen då kan det ju ha varit mens och då stämmer ju v.5 precis. Hcg-nivån stämmer med den veckan också. Och är du i v.5 är det för tidigt för VUL på måndag. V.8 ska man garanterat se hjärtat om det slår.  
  • Fisen84

Kan vara så men Tycker läkare kunde sagt nåt. Eller ge besked vad provsvar betyder?

Svar på tråden Vul 4+1