Klumpfot, abort eller inte?
Du själv då? Arbetslös?
eftersom du kan sitta å kommentera på familjeliv mitt på dagen:)
Du själv då? Arbetslös?
eftersom du kan sitta å kommentera på familjeliv mitt på dagen:)
Men då behöver du ju också ett jobb eftersom du likaledes kan sitta här och käbbla med mig? Eller får du betalt för att sitta i solstolen och prata med mig? Du lär ju passa extremt illa inom barnomsorgen av uppenbara skäl men det finns säkert något yrke som passar för dig också :) Influencer kanske, det ska vara poppis har jag hört! Det enda man behöver vara är snygg och självcentrerad, resten löser sig. Har jag hört ????
Jaså minsann, civilingenjör? ;)
Känner inget behov av att delge min utbildning eller arbetssituation här, är nöjd med båda.
Hur vet du att det är 15dagar ?
tror du jag sitter exakt den dagen å skriver det här?
28mars gjorde jag aborten, så jo jag är gravid igen :)
Tror inte vi ska skriva mer. Ts mår förmodligen dåligt och målar/dikterar upp en drömbild över hur hennes liv ser ut för att försöka hålla fasaden för både oss och sig själv. Ingen mår så bra efter en abort. Hon har gjort abort och det är ingen ide att kritisera i efterhand
Men snälla människa, jag mår jätte bra och målar inte upp nån fastad. Mitt liv är ett drömliv:)
Du har ju skrivit i tidigare trådar att du jobbar i butik. Ett hederligt arbete så gott som något, men rimmar inte jätteväl med dina påståenden om civilingenjörsutbildning, eget företag och hus i Spanien. Absolut inget att skämmas för dock.
Föreslår dock att du kliver ner från din imaginära solstol nu och leker bygga tåg med din son istället. Han behöver dig.
Du har ju skrivit i tidigare trådar att du jobbar i butik. Ett hederligt arbete så gott som något, men rimmar inte jätteväl med dina påståenden om civilingenjörsutbildning, eget företag och hus i Spanien. Absolut inget att skämmas för dock.
Föreslår dock att du kliver ner från din imaginära solstol nu och leker bygga tåg med din son istället. Han behöver dig.
Säkert?men du, det är faktiskt helt okej att jobba i butik också :) Dessutom vet jag inte varför du är så mån om att berätta om dina framgångar för vilt främmande människor på internet. Vem bryr sig om vad du är utbildad till eller vad du jobbar med? Om du har ett företag med en massa anställda och ett instagram-liv? Eller om du tvärtom inte har något jobb just nu? Ditt jobb eller bankkonto definierar inte dig som människa. Det betyder framförallt inget för den viktigaste personen i ditt liv, din son. Se till att bibehålla en bra relation med honom och ditt framtida barn istället, det är det enda som betyder något på riktigt förutom att kunna ge barnen mat på bordet och ett varmt hem att bo i. Med detta säger jag godnatt och önskar dig varmt lycka till med ditt liv och din familj.