-
Jajamänsan :) :)Anonym (Nu slutar vi va?) skrev 2022-04-18 22:21:01 följande:Vilken tur att du mår bra, hellre det än att må dåligt. Många, kanske tom de flesta, skulle ha gjort det efter vad du genomgått men alla är vi olika och alla har också rätt att vara olika. Den som lagt ned mest tid på tråden är ju dock du själv, så något får du ju ut av att fortsätta - lite oklart vad eftersom ursprungsyftet tycks vara inaktuellt sedan länge, men whatever floats your boat liksom ??
-
Skulle du inte?? Stackars barn :(Anonym (Sara) skrev 2022-04-18 22:47:02 följande:
Bara läst TS och jag vet att tråden är gammal men känner ändå att jag vill svara.
Självklart skulle jag inte göra abort av en sådan anledning. Men har svårt att ta dig, ts, på allvar. INGEN skulle väl abortera ett barn av den orsaken?!
Jag skulle inte ens abortera mitt barn om den saknade både armar och ben.
-
Ilska och sorg?!!Anonym (Jag) skrev 2022-04-18 23:11:40 följande:
Jag kan inte ta TS på allvar.. jag börjar faktiskt tro att TS egentligen inte är gravid, men önskar så gärna att hon skulle vara det och tyvärr därför lägger massa tid och energi på detta för att bearbeta ilska och sorg..
sitter på terassen i vårat hus i Spanien och dricker en underbart god latté och tittar på medans min son leker i sin lekstuga på tomten :)
Så tyvärr ingen sorg eller ilska här :) -
såhär är det, lägger man korkade kommentarer så kan jag tycka att det är kul att svara med nått korkat tillbaka :)Anonym (Trollvarning) skrev 2022-04-19 09:06:50 följande:
TS mår inte bra, det är solklart. Provocerar, ljuger och trollar. Försöker hålla upp någon påhittad fasad Och ge kängor till andra. Det är synd om människan.
känner inte att dom personerna förtjänar att ha en seriös diskussion med så då får dom korkade svar till sina korkade påståenden ;) -
jämför du att fötterna är vridna och eventuellt defekter på benen med att man har ett talfel/dysleksi ?!!Anonym (Jag) skrev 2022-04-19 09:31:45 följande:
Men alltså, menar du verkligen om det skulle vara möjligt att via UL till exempel se att barnet inte kan säga R eller har dyseksi, hade du gjort abort då också?
eh hallå därinne är det någon hjärncell hemma??:) -
men snälla!!Anonym (Håller med) skrev 2022-04-19 10:49:11 följande:Båda är ju medfödda funktionshinder.
-
Hahha hur mår du? :DAnonym (Kim) skrev 2022-04-19 11:34:58 följande:
Jamen trollungar HAR ju klumpfötter. Blir abort igen och igen. Är det inte fot så är det svans, ludna stora öron mm. Å där slant instrumenten och perforerade hela livmodern. Nu blir det inte ha fler defekta barn.
-
Anonym (Nu slutar vi va?) skrev 2022-04-19 13:28:06 följande:Det är ju tydligt vad du prioriterar iaf. Det man inte har huvudet får man ha i benen heter det ju ;)Anonym (Håller med) skrev 2022-04-19 13:13:14 följande:Men snälla vadå? Ett talfel är inte mindre stigmatiserande än en sned fot för ett barn om du tror det.
Kan du förklara resonemanget där, är det baa synliga funktionsvariationer du är anti? Är de osynliga mindre besvärande?jag sitter just nu vid våran pool i spanien och njuter av solen :)
lycklig och nöjd över tillvaron.
Har en helt frisk och välmående son och en underbar man:)
älskar livet!
hur mår ni själva undrar jag? -
såhär är det, lägger man korkade kommentarer så kan jag tycka att det är kul att svara med nått korkat tillbaka :)molly50 skrev 2022-04-19 12:42:47 följande:Ok. Nu är jag säker på att du trollar.
känner inte att dom personerna förtjänar att ha en seriös diskussion med så då får dom korkade svar till sina korkade påståenden ;) -
Han badar med sina kusiner och sin pappa, så du kan vara lugn.. vi har koll ;)Anonym (Nu slutar vi va?) skrev 2022-04-19 13:44:03 följande:Men vad bra, kanske du skulle ta och hålla ett öga på ungen då så att han inte drunknar i poolen medan du käbblar med folk på internet? ;)