Klumpfot, abort eller inte?
Jag är gravid igen, plussade igår :) :)
Vi är så otroligt glada här hemma!
Jag är gravid igen, plussade igår :) :)
Vi är så otroligt glada här hemma!
TS kan enbart vara ute efter att provocera när hon går ut med sin nya graviditet i denna tråd.
Det enda rätta, i TS fall, hade varit att låta denna tråd dö ut (vilket hon iofs onekligen inte vill) och skaffa ett nytt Nick här på FL, för impopulär har hon verkligen lyckats göra sig!
Vi kanske ska lägga ned nu, eller vad säger ni? Ingen vet vad som är verkligt och inte av TS utsagor, eller vad som egentligen rör sig i hennes hjärta och hjärna. Hon kanske är i kris, ingen vet. Sannolikheten är ju rätt hög att detta har påverkat henne på något sätt även om hon verkar oberörd i tråden, och beslutet är oåterkalleligt så det är ingen mening med att fortsätta ösa dynga över henne. Förhoppningsvis är hon kapabel att ta hand om de förhoppningsvis friska barn hon redan har och ev får. Vi vet inget om hennes liv eller förutsättningar, kan vara bra att tänka på när man (som även jag) blir frustrerad och ledsen av att läsa denna typ av beslut.
Abort för ev klumpfot? Undrar vad fan det är som händer med alla undersökningar, siffror hit och dit nu för tiden... Man får väl behålla och älska det barn man får - så sjukt enligt mig. Visst, finns väl undantag för exceptionell svår sjukdom, men lite skönhetsfel/defekt, det är väl ingen vara man väljer, utan det är ett barn som man önskat bli till. Enligt mig så sjukt att söka perfektion på ett barn