Klumpfot, abort eller inte?
Jag hade förmodligen inte gjort abort. Blev erbjuden extra tester när jag var gravid vid 39 års ålder, men tackade nej - min man och jag var överens om att bebisen i magen var välkommen som den var
Jag hade förmodligen inte gjort abort. Blev erbjuden extra tester när jag var gravid vid 39 års ålder, men tackade nej - min man och jag var överens om att bebisen i magen var välkommen som den var
Abort för ev klumpfot? Undrar vad fan det är som händer med alla undersökningar, siffror hit och dit nu för tiden... Man får väl behålla och älska det barn man får - så sjukt enligt mig. Visst, finns väl undantag för exceptionell svår sjukdom, men lite skönhetsfel/defekt, det är väl ingen vara man väljer, utan det är ett barn som man önskat bli till. Enligt mig så sjukt att söka perfektion på ett barn
Tror inte vi ska skriva mer. Ts mår förmodligen dåligt och målar/dikterar upp en drömbild över hur hennes liv ser ut för att försöka hålla fasaden för både oss och sig själv. Ingen mår så bra efter en abort. Hon har gjort abort och det är ingen ide att kritisera i efterhand