Klumpfot, abort eller inte?
Min dotter föddes med "falsk klumpfot" det ser ut som klumpfot men foten går att vrida upp och kan tränas bort. Äkta klumpfotr ju inget som är ett allvarligt fel- det försöker ju åtgärda det så barnet kan gå normalt.
Min dotter föddes med "falsk klumpfot" det ser ut som klumpfot men foten går att vrida upp och kan tränas bort. Äkta klumpfotr ju inget som är ett allvarligt fel- det försöker ju åtgärda det så barnet kan gå normalt.
Du gör vad som känns rätt för dig, men ta dig en funderare innan. Än så länge är det ett foster, inget barn så du har lite tid på dig. Det är värre att föda ett barn som inte är önskat och tyvärr så tolkar jag dig som att ett barn som avviker från normen inte är önskvärt...
Att abortera ett foster som har stor risk för stora problem i livet är vi nog många som har förståelse för - men ett foster som kommer få ett bra liv utan komplikationer är svårare.
Bra att du fattat ett beslut som känns rätt för dig och jag hoppas att du mår bra.
Jag kanske inte höll med dig i ditt beslut, men jag är glad att vi har fri abort och att du fick fatta det beslut som passade dig och din situation bäst.
Jag önskar att du får ett barn till (det verkar som du vill ha fler barn) och att den graviditeten slutar lyckligt! (Och jag menar det, ingen ironi!)