Inlägg från: Anonym (Trollvarning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trollvarning)

Klumpfot, abort eller inte?

Asså jag bara hoppas och ber att TS är ett troll, men tyvärr tror jag ju inte det?.

Vissa kämpar verkligen för att ens lyckas få barn och du ska göra abort pga denna lilla avvikelse?! På ett annars fullt levnadsdugligt barn??
    Tack alla Ni vettiga i tråden som påtalar hur galet och egoistiskt detta övervägande än är! 

• Anonym (Trollvarning)

TS valde ändå att fråga på ett forum, så då får hon vara beredd på kritik! 

Sen kan man ju fråga varför hon ens valde att fråga då hon redan bestämt sig för abort? 

Men all lycka till dig TS med aborten, jag hoppas den går smärtfritt till och att beslutet känns rätt för dig. Till syende och sist är det det viktigaste, även om vi står långt ifrån varandra i denna fråga. 

• Anonym (Trollvarning)
    humlan00 skrev 2022-03-27 14:07:49 följande:
    Det jag VET är att jag kommer avbryta min graviditet om det visar sig att det är fel på fötterna.

Om nu ditt barn INTE visar sig ha klumpfot, skulle du längre fram kunna berätta för barnet och dennes syskon att du skulle gjort abort, pga vad som sågs på UL (dvs Peva)? 

Intressant fråga och jag undrar seriöst utan att skuldbelägga hur du tänker där?. 

• Anonym (Trollvarning)

Ett tips TS, då du vart väldigt otrevlig i denna tråd så bör du skaffa ett nytt nick/konto om du ska hänga på Familjeliv framöver... 

• Anonym (Trollvarning)

TS kan enbart vara ute efter att provocera när hon går ut med sin nya graviditet i denna tråd. 

Det enda rätta, i TS fall, hade varit att låta denna tråd dö ut (vilket hon iofs onekligen inte vill) och skaffa ett nytt Nick här på FL, för impopulär har hon verkligen lyckats göra sig!

• Anonym (Trollvarning)

TS mår inte bra, det är solklart. Provocerar, ljuger och trollar. Försöker hålla upp någon påhittad fasad Och ge kängor till andra. Det är synd om människan. 

Svar på tråden Klumpfot, abort eller inte?