Inlägg från: Anonym (Åtrådd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Åtrådd)

Fantasi om tvångsinslag?

För mig handlar det om att vara så pass åtrådd (av den jag åtrår!) att han tappar besinningen - blir ett handjur och tar mig. Dominansinslag men varken förnedring eller våld, snarare att han använder mig o min kropp, berömmer mig som duktigt tar emot och med känsla och passion. Inte bara för sin egen skull - utan också mån om min njutning men mer dominerande - manar mig att komma, håller mig hårt osv. Djuriskt liksom.

Jag har blivit våldtagen, både i relation och av okänd ute. När jag fantiserat om att bli tagen "mot min vilja" har det inte innehållit något av dom inslag som fanns i våldtäkterna. Utan mer ageplay, beröm, dominans, passion, djuriskt.

Exempel: hur han pressar in sig i min mun, låter mig långsamt ta emot och när han känner att det blir svårt för mig stannar han upp, smeker min kind, säger att jag ska va duktig å fortsätter hela vägen, låter mej andas sen, kysser mig osv. Det är liksom uppmuntrande å att han uppskattar att jag låter honom ta mig mer än att han spöar på mig o knullar mig blodig när han spräckt mig liksom...

• Anonym (Åtrådd)
    Anonym (Transflicka) skrev 2022-03-31 23:57:37 följande:

Som hetero förstod jag inte detta.
    Men sedan jag började som transflicka har plötsligt polleten trillat i och tycker det är dunderläckert när mannen är BRA.
    Att han dominerar men i kombination av att han ger mej en trygghet och empati. Därmed plötsligt infinner sig ett lugn i mej och jag kan växlaöver och överlämna all makt till han och han får använda mej som sin trasdocka och leva ut sina primitiva sexdrifter. 
    I denna lek njuter jag kanske inte jättemycket fysiskt själv. Men jag njuter av att min kropp används till hans vilda njutning och jag bara längtar på att få höra o känna han pumpa mej full av sås. 
    Drömmer om att bli gangbangad , använd och tillfredställd flera.

Har oxå sådana drömmar men turen att träffa bra män som ger en just trygghet o empati samtidigt o inte blir äckliga våldtäktsmän i den situationen känns väldigt osäker. Vad tror du? Kanske skulle fungera på sexklubb  där det finns publik som säkerhet..
Svar på tråden Fantasi om tvångsinslag?