• Anonym (Kit)

Fantasi om tvångsinslag?

Minst var fjärde kvinna har någon gång fantiserat om att ha sex mot sin vilja. Siffrorna varierar stort beroende på hur man frågar, ?sexuellt tvång? får många fler ja-svar än om ordet våldtäkt nämns.

Stämmer studien även på familjelivs kvinnor? Har du fantiserat om att sex mot din vilja?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantasi om tvångsinslag?
  • Tom Araya

Sexuellt tvång kan inte rakt av likställas med att ha sex mot sin vilja.

Det sistnämnda är våldtäkt.

Det förstnämnda kan utföras som en lek i samförstånd.
    Utan samförstånd är det dock likställt med det sistnämnda.

• Anonym (Kit)
    Tom Araya skrev 2022-03-23 04:30:08 följande:

Precis! 
  • Tukt
    Tom Araya skrev 2022-03-23 04:30:08 följande:

Men det är väl därför saker och ting är just en fantasi. Fantasier tar liksom inte hänsyn till svensk lag. Inte heller till ord och formuleringar. Om det formuleras i ens inre så används nog ofta de ord som stimulerar ens fantasier.
  • CTP

Jag har haft det eller ja hur man nu ska se på det
    Då jag har låtit den jag har levt med typ fått överfalla mig i mitt hem och på ett lite mer brutalt sätt fått "utnyttjat" mig

Dock är det ju frivilligt och man önskar ju inte bli våldtagen på stan liksom!!!!

• Anonym (Åtrådd)

För mig handlar det om att vara så pass åtrådd (av den jag åtrår!) att han tappar besinningen - blir ett handjur och tar mig. Dominansinslag men varken förnedring eller våld, snarare att han använder mig o min kropp, berömmer mig som duktigt tar emot och med känsla och passion. Inte bara för sin egen skull - utan också mån om min njutning men mer dominerande - manar mig att komma, håller mig hårt osv. Djuriskt liksom.

Jag har blivit våldtagen, både i relation och av okänd ute. När jag fantiserat om att bli tagen "mot min vilja" har det inte innehållit något av dom inslag som fanns i våldtäkterna. Utan mer ageplay, beröm, dominans, passion, djuriskt.

Exempel: hur han pressar in sig i min mun, låter mig långsamt ta emot och när han känner att det blir svårt för mig stannar han upp, smeker min kind, säger att jag ska va duktig å fortsätter hela vägen, låter mej andas sen, kysser mig osv. Det är liksom uppmuntrande å att han uppskattar att jag låter honom ta mig mer än att han spöar på mig o knullar mig blodig när han spräckt mig liksom...

• Anonym (Transflicka)

Som hetero förstod jag inte detta.
    Men sedan jag började som transflicka har plötsligt polleten trillat i och tycker det är dunderläckert när mannen är BRA.
    Att han dominerar men i kombination av att han ger mej en trygghet och empati. Därmed plötsligt infinner sig ett lugn i mej och jag kan växlaöver och överlämna all makt till han och han får använda mej som sin trasdocka och leva ut sina primitiva sexdrifter. 
    I denna lek njuter jag kanske inte jättemycket fysiskt själv. Men jag njuter av att min kropp används till hans vilda njutning och jag bara längtar på att få höra o känna han pumpa mej full av sås. 
    Drömmer om att bli gangbangad , använd och tillfredställd flera.

• Anonym (Åtrådd)
    Anonym (Transflicka) skrev 2022-03-31 23:57:37 följande:

Som hetero förstod jag inte detta.
    Men sedan jag började som transflicka har plötsligt polleten trillat i och tycker det är dunderläckert när mannen är BRA.
    Att han dominerar men i kombination av att han ger mej en trygghet och empati. Därmed plötsligt infinner sig ett lugn i mej och jag kan växlaöver och överlämna all makt till han och han får använda mej som sin trasdocka och leva ut sina primitiva sexdrifter. 
    I denna lek njuter jag kanske inte jättemycket fysiskt själv. Men jag njuter av att min kropp används till hans vilda njutning och jag bara längtar på att få höra o känna han pumpa mej full av sås. 
    Drömmer om att bli gangbangad , använd och tillfredställd flera.

Har oxå sådana drömmar men turen att träffa bra män som ger en just trygghet o empati samtidigt o inte blir äckliga våldtäktsmän i den situationen känns väldigt osäker. Vad tror du? Kanske skulle fungera på sexklubb  där det finns publik som säkerhet..
  • Anonym (Transflicka)
    Anonym (Åtrådd) skrev 2022-04-03 16:24:50 följande:
    Har oxå sådana drömmar men turen att träffa bra män som ger en just trygghet o empati samtidigt o inte blir äckliga våldtäktsmän i den situationen känns väldigt osäker. Vad tror du? Kanske skulle fungera på sexklubb  där det finns publik som säkerhet..
    Beror nog på vilken sexklubb och själv är jag inte erfaren där. Men har läst om träffar man skriver om på darkside.se och det verkar väldigt säkert.
    Men för dej skulle jag ändå rekommendera börja annonsera o söka det du eftersträvar noga förklarat. Sen rigga vanlig vaniljträff för att lära känna varandra och planera fantasin.
    Huvudsaken är dock hellre våga vara modig än sitta hemma och inte prova.
Svar på tråden Fantasi om tvångsinslag?