• Anonym (Anonym 1)

    Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.

    Vi har ju alla olika sexuella fantasier som vi mer eller mindre håller för oss själva och inte berättat för någon. Vilken är din? Lätta ditt hjärta helt anonymt och läs andras fantasier och se att du inte är så konstig ändå.

  • Svar på tråden Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.
  • Anonym (?)
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-10-16 08:33:14 följande:
    Går också skriva "sex i omklädningsrum med främmande kvinnor"
    Japp. Precis. 368 posten är rakt av en porrberättelse. 🤔
  • Anonym (Bi kille)
    Anonym (Sister lover) skrev 2024-10-16 08:35:03 följande:

    Jag tänker ofta på min syster. Hur vi älskar med varandra. Skäms


    Har detta hänt eller känner av respons från henne?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Röda rummet)
    Anonym (21,2cm x 16.4cm) skrev 2024-10-15 22:19:15 följande:

    Min fantasi är att jag är ute och provar byxor eller shorts i en butik och jag lämnar draperiet lite på glänt. Utanför står en kvinna som väntar på sin tur, hon ser in genom draperiets glipa och ser mig där i kalsonger. Hon stirrar på bulan av min stora penis genom kalsongerna. Våra ögon möts, vi båda ler och hon blir lite generad men går inte därifrån. Hon tittar vidare medans jag provar olika plagg och tillslut visar jag henne vad som ligger i kalsongerna. Då tar hon chansen och kommer in bakom draperiet, drar ner mina kalsonger och börjar smeka min penis. Medans hon jobbar upp mitt stånd börjar jag förbereda henne. Jag drar ner hennes tights och börjar värma upp fittan för vad som skall komma. Efter ett par minuter tar jag tag i hennes nacke och midja varpå jag trycker upp henne mot speglen och gnider toppen av min penis mot hennes slida så allt är väl lubriserat innan jag långsamt för in toppen av min penis i henne bakifrån. Hon stönar högt, snarare djupa andetag än stön. Förmodligen har hon har inte fått grov penis på länge, kanske aldrig fått. Jag fortsätter trycka på henne och tillslut är nästan halva min kuk är inne i denna främling. Hon trycker ifrån mig när jag känner hennes livmoderhals mot toppen av mitt ollon. Jag går inte in djupare utan istället tar jag tag i botten på min penis och gungar den åt sidorna fram och tillbaka så mitt ollon smeker insidan av hennes organ. De läcker nu ur hennes våta fitta. Hon får orgasm och hennes ben börjar ge vika men vi måste vara tysta folk är runtomkring. Efter hennes första orgasm kan jag jobba in ännu mer penis. Med ungefär 15-16cm riktigt grov penis inne i henne kan jag känna hennes värme, sammandragningar och varje andetag hon gör genom min penis som nu fyller ut henne. Hennes kropp vibrerar, hennes orgamser får slidan att dansa runt min penis och de får mig sjukt upphetsad. Jag pressar på lite till, nu är jag 17-18cm djupt, jag känner hennes insida pressa hårt mot min penis men tillslut säger hon att hon inte kan ta den djupare och jag backar ut lite. Nu börjar jobba min penis fram och tillbaka i henne snabbare och snabbare, nu är det min tur att komma. Efter liten stund av punding går jag lite djupare tills hon trycker ifrån sig. Jag märker att hon njuter av känslan att vara riktigt fylld, så jag går sakta in djupt igen och börjar smeka hennes insidan med min penis. Hennes ben börjar åter ge vika, jag håller upp henne vid midjan och trycker försiktigt bakifrån. Hennes orgasm och sammandragningar har fått henne att slappna av tillräckligt så att jag nästa fått in hela min penis i henne men jag kan inte hålla längre, jag spruta min sats djupt inne i denna främling.


    Gillar också tanken på sex i omklädningsrum. 
  • Anonym (Kåt)
    Anonym (Tabu) skrev 2022-03-31 21:51:34 följande:

    Att min man och jag har sex med min mamma,  överlag sex inom familj är upphettsande...


    Hade gärna haft det men inte med min mamma men med min syster
  • Anonym (Röda rummet)

    Brukar fantisera utifrån kvinnors ansikte hur deras blygdläppar ser ut. Har ingen vetenskap som backar mig, men tycker det är stimulerande. 

  • Meddelande borttaget
  • Akroterion
    Anonym (Trekant) skrev 2024-09-16 22:06:53 följande:

    Jag fantiserar om att ha trekant med min man och en riktigt välutrustad tredje part. Hoppas att det blir verklighet en dag.


    Såklart att du ska se till att det blir verklighet....tänder din man lika mycket på tanken?
  • Vinters115
    Anonym (Anonym 1) skrev 2022-03-22 18:31:37 följande:
    Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.

    Vi har ju alla olika sexuella fantasier som vi mer eller mindre håller för oss själva och inte berättat för någon. Vilken är din? Lätta ditt hjärta helt anonymt och läs andras fantasier och se att du inte är så konstig ändå.


    Har en fantasi sedan jag var 15 år att han sex med min syster
  • Vinters115
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-10-16 16:38:40 följande:
    Har detta hänt eller känner av respons från henne?
    Vi har samma fantasi, jag brukar runka och tänka på henne
  • Anonym (Bi kille)
    Vinters115 skrev 2024-10-19 09:07:49 följande:
    Så din syster fantiserar om dig med?
  • Vinters115
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-10-19 10:01:14 följande:
    Så din syster fantiserar om dig med?
    Anonym (Bi kille) skrev 2024-10-19 10:01:14 följande:
    Så din syster fantiserar om dig med?


    Kanske jag vet inte men det gör jag och blir kåt bara tänka på det
  • Meddelande borttaget
  • Vinters115
    Anonym (Anna) skrev 2024-10-19 10:42:08 följande:

    Har en väldigt konstig fantasi som jag skäms mycket för. Den finns ju bara i mitt huvud och kommer aldrig bli verklighet. Om jag onanerar och vill komma fort så fantiserar jag om detta.
    Jag fantiserar om att jag och min man har sex i soffan och då kommer vår tonårsdotter hem. Hon klär då av sig naken och börjar ha sex med min man/sin pappa.
    Jag kan också fantisera om att jag kommer hem och ser dem ha sex i soffan. De tittar bara på mig och fortsätter.
    Detta tänder mig otroligt mycket men vill ju inte att det ska hända IRL. 


    Det är väldigt upphetsad situation. Kan tänka mig att du tänder bara att tänka på detta, i ditt huvudet ser de ha sex?
  • Anonym (Sofia)

    Jag målvakt i ett damlag i ishockey. Jag har när jag har onanerat ibland fantiserat om att jag får chansen att spela med herrlaget, jag är jätteusel och det är helt och hållet mitt fel att vi förlorar matchen. Jag byter om i ett eget omklädningsrum, där jag bara tar av mig målvaktsbyxorna men behåller resten på och går sedan in till killarnas, lägger mig på massagebritsen i mitten av omklädningsrummet med särade ben och så går "laget runt" och sätter på mig. Det är mitt sätt att gottgöra förlusten.


    Haft liknande fantasier om att jag har sönder något dyrt och jag gottgör det med att någon chef eller så får knulla mig som ersättning för det jag haft sönder.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyd)
    Anonym (Sofia) skrev 2024-10-19 21:24:32 följande:

    Jag målvakt i ett damlag i ishockey. Jag har när jag har onanerat ibland fantiserat om att jag får chansen att spela med herrlaget, jag är jätteusel och det är helt och hållet mitt fel att vi förlorar matchen. Jag byter om i ett eget omklädningsrum, där jag bara tar av mig målvaktsbyxorna men behåller resten på och går sedan in till killarnas, lägger mig på massagebritsen i mitten av omklädningsrummet med särade ben och så går "laget runt" och sätter på mig. Det är mitt sätt att gottgöra förlusten.


    Haft liknande fantasier om att jag har sönder något dyrt och jag gottgör det med att någon chef eller så får knulla mig som ersättning för det jag haft sönder.


    Hett...
  • Vinters115
    Anonym (Kinkygirl) skrev 2022-04-28 02:03:14 följande:

    Min fantasi: jag och min sambo är på ett hotell rum vi börjar sakta med lite förspel lite kyssar. jag tar fram och sätter på honom ögonbindel och öronproppa, jag låter honom står kvar där han är. Jag går när på honom och börhar dra av hans byxor. Det knacka på dörren och jag släpper in någon som hjälper mig att suga av min sambo. vi dra ner min sambo till golvet där han får står på knäna och hjälpa mig att suga av killen jag släpper in i rummet. Vi sen avsluta med att min sambo knullar mig samtidigt som han bli själv tagen av den andra killen. Det är något som jag tror min sambo hade gått 
    med på. jag använder ofta strapon Och han är väldigt undergiven av sig. 


    Hade gärna gjort samma om min fru gå med. Väldigt upphetsad
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.