Min make vill att jag gör abort..v 19
Nä men det där måste du verkligen ta upp med honom på allvar alltså! att du har planerat ett barn bakom hans rygg, när det i själva verket var han som orsakade det.
Har själv blivit anklagad (av min dotters kompis pappa!!!) att jag försökte bli med barn med honom - fast jag verkligen har varit avskräckt från att skaffa fler barn efter att ha gått igenom ett föräldraskap på egen hand ända sedan från början. Vi pratar tio år nu. Jag VILL inte ha fler barn, sa det flera ggr. extremt olämpligt att få barn ihop också med tanke på att våra barn går i samma skola och vi barabhaft ett sexuelltl förhållande. Så trist att andra tror att en tjej måste ha en baktanke med att h sex.
var bara det jag ville säga. du ska väl gör som du känner för, det är trots allt bara du som kan bestämma. Du kan inte tvinga honom att bli en enegerad pappa heller dessvärre.
men om du behåller så klargör då för honom att han fan inte ska baktala dig På det sättet. tycker alltid män ska sitta och anklaga kvinnor till höger och vänster för att ha lurat dem att bli pappor. Vet de inte hur barn blir till? och sterilisering är det förstås för bekväma för?
jag menar, jag VET att jag gör abort om jagnblir gravid och behöver därför inte noja allt för mycket. Men en man kan inte veta det så gå och kapa sädeslederna då så slipper man höra det där Sedan.