• Johannus

Let´s Dance 2022

Nu har Let´s Dance börja och jag hoppas det är fler som tittar och vill diskutera om danserna som deltagarna dansar. Välkommen alla som gillar programmet. Skål

• Svar på tråden Let´s Dance 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-09 20:33:43 följande:
    Vad skönt för dig.  smile1.gif
    Ja det är skönt med lite mer vilo tid då jag jobbar väldigt mycket...., men samtidigt så är jag i samma hus så riktigt ledig känner man sig inte....
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-09 20:44:01 följande:
    Ja det är skönt med lite mer vilo tid då jag jobbar väldigt mycket...., men samtidigt så är jag i samma hus så riktigt ledig känner man sig inte....
    Det förstår jag.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-09 20:44:36 följande:

Vad alla dansar bra i dag.....FörvånadSolig

Ja,alla har varit bra hittills. 
  • molly50

Vet inte om jag inbillar mig. Jag är ju ingen expert.
    Men jag tycker att Mounha känns lite stel.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-09 21:19:07 följande:
    Vet inte om jag inbillar mig. Jag är ju ingen expert.
    Men jag tycker att Mounha känns lite stel.
    Håller med dig hon är stel.....Viktigast för henne är att fånga kameran för jag tror att hon är bara ute efter att folk ska tycka att hon är vacker. Skulle hon slappna av och le lite så vore det roligare att titta på henne.
  • Johannus

Cissi och Muohna är sist.....Hoppas att folket röstar på att Cissi får stanna. Muohana ut.

• molly50
    Johannus skrev 2022-04-09 21:26:36 följande:
    Håller med dig hon är stel.....Viktigast för henne är att fånga kameran för jag tror att hon är bara ute efter att folk ska tycka att hon är vacker. Skulle hon slappna av och le lite så vore det roligare att titta på henne.
    Ja,det är lite den känslan man får.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-09 21:28:23 följande:

Cissi och Muohna är sist.....Hoppas att folket röstar på att Cissi får stanna. Muohana ut.

Ja,jag håller med.

Eric var riktigt bra ikväll.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-09 21:31:16 följande:
    Ja,jag håller med.

Eric var riktigt bra ikväll.
    Ja Erik var super duktig. Samtidigt tycker jag att Lisa gjorde en jättefin dansnummer, så även Cissi. Blir väldigt spännande att se vem som åker. Men hoppas det blir Muohna.
Svar på tråden Let´s Dance 2022