• Johannus

Let´s Dance 2022

Nu har Let´s Dance börja och jag hoppas det är fler som tittar och vill diskutera om danserna som deltagarna dansar. Välkommen alla som gillar programmet. Skål

• Svar på tråden Let´s Dance 2022
  • molly50

Jag vet inte om jag tycker att det var rätt att Henrik fick lämna.
    Jag hade hellre sett Mouna få lämna.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-02 22:39:20 följande:
    Jag vet inte om jag tycker att det var rätt att Henrik fick lämna.
    Jag hade hellre sett Mouna få lämna.
    Säger som Tony sa att ingen av det två som var tvungna att duellera borde ha gjort det. Det fanns dem som jag var säker på att skulle åka som Mouhna.

Många av det som röstas av folket kan inget om dans utan röstar bara vilken kändis dom tycker bäst om.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-02 22:43:58 följande:
    Säger som Tony sa att ingen av det två som var tvungna att duellera borde ha gjort det. Det fanns dem som jag var säker på att skulle åka som Mouhna.

Många av det som röstas av folket kan inget om dans utan röstar bara vilken kändis dom tycker bäst om.
    Ja,jag kan bara hålla med.
    Många röstar nog mer på vilka personerna är än på hur de dansar också.
    Det hade kanske varit bättre om bara juryn fått rösta som vet vad man ska titta på.
  • Johannus

Så nu började Let´s Dance..........Har lite ledigt då jag kommer att jobba dygnet runt från och med tisdag till söndag så jag hinner se på tv nu.

• Johannus

Usch vad jag inte orkar med Petras onödiga snack . Hon förstör programmet.

• molly50

Både Marcus och Cissi var bra.

Djungelboken var min favorit som barn.
    Och dottern älskar Frost.

• molly50
    Johannus skrev 2022-04-09 20:07:18 följande:

Så nu började Let´s Dance..........Har lite ledigt då jag kommer att jobba dygnet runt från och med tisdag till söndag så jag hinner se på tv nu.

Vad skönt för dig. 
Svar på tråden Let´s Dance 2022