adgaotis skrev 2022-05-13 09:44:45 följande:
UL idag nr 2, de växer men växer långsamt. 5st är de.. hoppas på ÄP på fre om 1v. 1v har gått nu med sprutor oj börjar bli jobbigt? Svullen och ÄL smärta blir mer o mer. Helt normalt sa läkaren.. Kommer bli mer. Även gått upp 2,5kg sedan sprutstart, så samlar vätska men det ger väl med sig. :)
så tråkigt, håller alla tummar att det funkar bättre med långa protokollet!
Spännande,
Ja usch, all vätska man samlar, det gör jag redan nu och då har jag inte ens börjat med hormonsprutorna än.
Gick upp nästan 10kg förra året av alla turer, både vätska och fett för att man inte kunde/fick/orkade röra på sig?
Tack, jag hopps på det jag oxå, nu testar vi ett annat ställe oxå, reproduktionsmedicin där det går på staten och alla regler, man börjar nästan undra om dom gör så man inte blir gravid på privata, man vet ju inte vad dom stoppar in och inte, kanske bara vill tjäna pengar? dumt tänkt kanske, men man vet ju aldrig.
känns skönt på ett sätt att testa något nytt för Att sen om det är och blir någon skillnad?
lång jäkla väntan nu bara när man bestämt sig för att börja, börjar känna mig mer och mer stressad, tid och ålder och allt?
jag som alltid velat ha flera barn, men nu får man väl glädja sig över om det ens blir ett?
kanske får skaffa en till hund istället annars ???????????????????
Berätta gärna hur anda UL gått