Anonym (FYI) skrev 2022-03-21 23:03:43 följande:
Spelar ingen roll om du är någon som vanligtvis brukar förstöra trådar. Du gör det med denna, genom att gnälla på olika kommentarer och inte tillföra ts något.
Har du över huvud taget läst ts? Vad är din agenda?
Ts fru och denna vännen har tidigare varit ute på krogen tillsammans och gått hem med grabbar de träffat där, och den gången tidigare,
hade hon varit otrogen som han fick reda på flera år senare p.g.a. att hon pratade bredvid mun. Annars hade han inte fått reda på den gången heller.
Dom har varit utomlands tillsammans, hotellövernattningar tillsammans som kollegor, där han inte misstänkt något men som han nu börjat undra över.
Nu har detta hänt igen att de har följt med ett par tjurar hem, struntat i hotellrum, missat tåg, sovit över hos tjurar, käkat frukost med nämnda tjurar. Väninnan har knullat med en av dom, och ts undrar då vad frun gjorde.
Så vad är det du tjafsar om egentligen? Ordklyverier?
Det är väl inte det ts efterfrågar. Han frågar..."Skall man tro på detta"???
Svara på det istället.
Du vill att man ska förhålla sig till trådens ämne?
Fast det är fel att påpeka att någon annan startar en helt egen linje och annan diskussion genom att misstolka vad någon helt annan än TS själv hittat på? Det är motsatsen till att håla sig till ämnet.
Om jag läser det TS skriver kan jag inte säkert utläsa det fetade. Därför frågade jag honom vad som faktiskt "kommit fram".
Vad spelar det för roll om hon festat med sin väninna tidigare? Är det ett argument för något? Blir det mer eller mindre sannolikt att hon varit otrogen just det här tillfället för att hon varit utomlands? Håll dig till ämnet. Sluta dra in irrelevanta argument. Varför kalla männen i historien för tjurar? Väldigt insinuant. Läs vad som står och håll dig objektiv om du vill påpeka för andra hur de ska göra det och behålla din trovärdighet.
Sluta vara trådpolis om vem som får skriva vad till vem. När det inte ens är riktat till dig.
Det är klart att det spelar roll om jag blandas ihop med någon annan och får skit för vad denne gjort? Tycker du själv att det är vettig argumentation?