Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-21 21:37:32 följande:
Visst.
Men jag undrar fortfarande över det här med "också". Det är vanligt tycks det att klumpa ihop skribenter.
För mig är det konstigt när två anonyma nick skriver saker som "så där skriver du alltid" och liknande. Det har jag inte sett på andra forum.
Jag får ta kritik, men då för det jag skrivit och kan stå för, inte vad någon annan företer sig. Det är väl skäligt?
Spelar ingen roll om du är någon som vanligtvis brukar förstöra trådar. Du gör det med denna, genom att gnälla på olika kommentarer och inte tillföra ts något.
Har du över huvud taget läst ts? Vad är din agenda?
Ts fru och denna vännen har tidigare varit ute på krogen tillsammans och gått hem med grabbar de träffat där, och den gången tidigare, hade hon varit otrogen som han fick reda på flera år senare p.g.a. att hon pratade bredvid mun. Annars hade han inte fått reda på den gången heller.
Dom har varit utomlands tillsammans, hotellövernattningar tillsammans som kollegor, där han inte misstänkt något men som han nu börjat undra över.
Nu har detta hänt igen att de har följt med ett par tjurar hem, struntat i hotellrum, missat tåg, sovit över hos tjurar, käkat frukost med nämnda tjurar. Väninnan har knullat med en av dom, och ts undrar då vad frun gjorde.
Så vad är det du tjafsar om egentligen? Ordklyverier?
Det är väl inte det ts efterfrågar. Han frågar..."
Skall man tro på detta"???
Svara på det istället.