• Irre91

91or som vill följas åt..

Hej alla!
    Tänkte kolla om det finns 91or här som vill följas åt och peppa/stötta varandra.. 

Jag kan berötta lite om hur det ligger till för mig.. 
    blec gravid på första försöket nu för någon månad sedan.. slutade i super tidigt missfall.. blödde 3 dagar och jag ville försöka direkt så nu väntar jag igen? bim 23 mars 

ha en fin helg alla 

• Svar på tråden 91or som vill följas åt..
  • Irre91

Nu förstår jag varför man bockar i ?tillåta inte anonyma svara?. till dig Ulla jag önskar dig glädje i livet. Skickar kärlek till dig och önskar dig en fin kväll.. du verkar behöva det. Stackare 

• Irre91

Ursh vad tråkigt! Ja väntan mellan äl till nästa mens är en evighet! när har du BIM? 

• Irre91

Heej!! ohh jag fattar att det känns surt! hur länge har ni försök med andra barnet? 

• Irre91

förra gången jag blev gravid så använde jag CB ägglossnings test (första gången) denna gång körde jag ovkså med samma men fick inget utslag.. dock fick jag fertil sekret som bara den.. har hört att man bara kan få just den om man just har ÄL men kan ha fel? 

• Irre91

Okej ja inte så länge man fattar känslan :( Hoppas det går bra för oss! Vore kul att följas åt! 

• Irre91

Heej Jenny!  jaaa det är solklart plus!!!! Stort grattis!!! Ohh vad kul!! 

Själv så fick jag positivt på ÄL med clear blue i söndags morgon!! har haft sen lördag,söndag och måndag! borde täcka upp! körde du med ÄL test eller?? Har även tydliga fertil sekret under den tiden!! Hoppas hoppas! Nu är det långa 2 veckor av väntan?  

• Irre91

Jag har bim 22 april!! 
    såå Lång kvar!! Den här väntan är fruktansvärd, tiden går för långsamt! Funderar på att ta ett tidigt test på fredag.. men man vill ju inte bli besviken.. 

Svar på tråden 91or som vill följas åt..