• Irre91

    91or som vill följas åt..

    Hej alla!
    Tänkte kolla om det finns 91or här som vill följas åt och peppa/stötta varandra.. 

    Jag kan berötta lite om hur det ligger till för mig.. 
    blec gravid på första försöket nu för någon månad sedan.. slutade i super tidigt missfall.. blödde 3 dagar och jag ville försöka direkt så nu väntar jag igen? bim 23 mars 

    ha en fin helg alla 

  • Svar på tråden 91or som vill följas åt..
  • Irre91

    Nu förstår jag varför man bockar i ?tillåta inte anonyma svara?. till dig Ulla jag önskar dig glädje i livet. Skickar kärlek till dig och önskar dig en fin kväll.. du verkar behöva det. Stackare 

  • ems1991

    Vad tråkigt med ditt missfall :/ Jag och sambon försöker bli gravida då jag slutade med p piller i höstas men än har det inte tagit sig. Mensen kom ännu en gång igår på BIM dagen. Får försöka på nytt denna cykel

  • Irre91

    Ursh vad tråkigt! Ja väntan mellan äl till nästa mens är en evighet! när har du BIM? 

  • ems1991
    Irre91 skrev 2022-03-13 14:50:21 följande:

    Ursh vad tråkigt! Ja väntan mellan äl till nästa mens är en evighet! när har du BIM? 


    Ja denna väntan Obestämd  jag fick min mens igår så BIM 7/4. Nästa ägglossning känns jätte långt bort nu :/
  • anonym2005

    Hej!
    Jag är 91:a, har en son på 2 år. Försöker bli gravid igen som en dåre men det tar sig inte, mensen slutar idag/på gränsen till imorgon.
    Vill verkligen att det ska bli något den här gången, det känns som att jag har tappat all tilltro och glädje till livet - bara fastnat i någon slags medelmåttig rutin... Hade varit en glädjande förändring i hela familjens liv med ett plus!

  • Irre91

    Heej!! ohh jag fattar att det känns surt! hur länge har ni försök med andra barnet? 

  • Irre91

    förra gången jag blev gravid så använde jag CB ägglossnings test (första gången) denna gång körde jag ovkså med samma men fick inget utslag.. dock fick jag fertil sekret som bara den.. har hört att man bara kan få just den om man just har ÄL men kan ha fel? 

  • anonym2005
    Irre91 skrev 2022-03-13 19:46:23 följande:

    Heej!! ohh jag fattar att det känns surt! hur länge har ni försök med andra barnet? 


    Inte jättelänge antar jag, vi började försöka i december men det känns som en evighet. 


    Tråkigt att höra om din upplevelse också. :( 

  • Irre91

    Okej ja inte så länge man fattar känslan :( Hoppas det går bra för oss! Vore kul att följas åt! 

  • Anonym (Jenny)

    Hej!
     Jag skrev tidigare under anonym2005, men jag heter Jenny.
     Jag har precis fått ett + på min beräknade mensdag idag, jag är gravid igen! 


    Och jag fyller 31 år på torsdag Solig

    Skulle ni inte kalla det positivt?

  • Irre91

    Heej Jenny!  jaaa det är solklart plus!!!! Stort grattis!!! Ohh vad kul!! 

    Själv så fick jag positivt på ÄL med clear blue i söndags morgon!! har haft sen lördag,söndag och måndag! borde täcka upp! körde du med ÄL test eller?? Har även tydliga fertil sekret under den tiden!! Hoppas hoppas! Nu är det långa 2 veckor av väntan?  

  • Anonym (Jenny)
    Irre91 skrev 2022-04-05 20:31:49 följande:

    Heej Jenny!  jaaa det är solklart plus!!!! Stort grattis!!! Ohh vad kul!! 

    Själv så fick jag positivt på ÄL med clear blue i söndags morgon!! har haft sen lördag,söndag och måndag! borde täcka upp! körde du med ÄL test eller?? Har även tydliga fertil sekret under den tiden!! Hoppas hoppas! Nu är det långa 2 veckor av väntan?  


    Tack så mycket! 
    Nej, det gick faktiskt utan ägglossnings stickor tillslut!Solig

    Åh, vad jag hoppas att du också får ett + denna gången! 


    Det känns väldigt overkligt just nu att vara gravid igen

  • Tyrande
    Irre91 skrev 2022-04-05 20:31:49 följande:

    Heej Jenny!  jaaa det är solklart plus!!!! Stort grattis!!! Ohh vad kul!! 

    Själv så fick jag positivt på ÄL med clear blue i söndags morgon!! har haft sen lördag,söndag och måndag! borde täcka upp! körde du med ÄL test eller?? Har även tydliga fertil sekret under den tiden!! Hoppas hoppas! Nu är det långa 2 veckor av väntan?  


    Hej Irre91! När är din bim?


    Är också en 91:a här, vi försöker bli gravida med första barnet. Det är 4:e försöket för oss just nu, BIM på torsdag men det är såååååå lång tid tills dess. Vågar inte testa mig innan dess, blivit så besviken tidigare när det varit negativt trots att det varit en vecka kvar fram till BIM haha.Vill inte bli en testoman men man vill ju veta nuuuuuuuuu om man är med barn eller ej haha.

  • Anonym (Jenny)

    Jag gjorde misstaget att försöka för hårt, tjatade mycket om att nu är det läge för att ligga, och nu ska det testas - och jag testade en del, lite av en testoman. Så nu blev det ingen direkt glädje över att det hände tyvärr? 

  • Irre91

    Jag har bim 22 april!! 
    såå Lång kvar!! Den här väntan är fruktansvärd, tiden går för långsamt! Funderar på att ta ett tidigt test på fredag.. men man vill ju inte bli besviken.. 

Svar på tråden 91or som vill följas åt..