Inlägg från: NillA95 |Visa alla inlägg
  • NillA95

Hjälp

Jag och min pojkvän hade oskyddat sex två gånger runt ÄL. 
    i torsdags tror det va bim -6 så testade jag svag positivt. Har haft väldigt mycket molande värk i magen och har till och med fått ta smärtlindring. Nu har jag bara 4 dagar kvar till Bim och jag har inte alls ont i brösten som jag brukar ha vid den här tiden. Har även konstiga flytningar 
    provade att ta ett till test idag på morgonen men som visar neg. 

tror ni att det va ett spökstreck som visade sig i torsdags och att allt annat är inbillning. eller kan det faktiskt vara något ?  

• Svar på tråden Hjälp
  • NillA95

Ja brösten kommer ju både när man är gravid och när man ska ha mens. Så den är svår. När jag va gravid med min dotter så hade jag jätte mycket mensvärk innan jag visste att jag va gravid. värst va kvällar och nätter. Har inte riktigt samma känsla nu. Känner en tyngd känsla och lite molande i tjej magen nu. jag mår inte illa men det gjorde jag ju inte heller med min dotter. mår du bra i övrigt ?

• NillA95

Nämen usch då! Har du tagit något test ? Eller har du några andra symtom? Flytningar ? 
    men om du misstänker cysta så kanske du ska åka in och kolla? 

jag får lite små känslor emellanåt. ena stunden så känner jag mig 100% gravid. ena stunden så känner jag att mensen kommer komma snart. 

det här med att inte veta!!!

• NillA95

Ja okej!
    ja Jag skulle också vilja ha ett sådant rum ???? 
    har du bim på tisdag ?

• NillA95

Haha ja! 
    jag har på onsdag. vill ta test varje gång jag kissar typ ???? 

• NillA95

Jag hämtade ett Paket på apoteket förut. Jag trodde jag hade beställt testa tidigt. Men det hade jag inte Skrikandes 
    tog ett test nyss. IGEN.. har bara gått två timmar sedan jag kissade. visar såklart negativt.. 
    har inte haft ont sedan i morse. Så just nu känner jag mig inte ett dugg gravid. men är rätt chockad att jag inte alls känner av mina bröst. brukar ha jätte ont i dem så här nära bim. 

Anonym8: 
    det kanske kan vara en nidblödning ?
    brukar du ha regelbunden mens ? 

• NillA95

Jag man övertänker och överanalyserar allt.  

imorgon är apoteket tyvärr stängt. Skrikandes

• NillA95

Hur går det för dig ? 

har din mens kommit ännu ? 

jag ska ha bim imorgon. testar fortfarande neg.. möjligen svaaaagt plus. 

• NillA95

Igår fick jag min mens eller om det va tidigt missfall. det vet jag inte. Eftersom att jag fått flera svag Pos test. Men men. Får försöka nästa ÄL. 

Svar på tråden Hjälp