• NillA95

Hjälp

Jag och min pojkvän hade oskyddat sex två gånger runt ÄL. 
    i torsdags tror det va bim -6 så testade jag svag positivt. Har haft väldigt mycket molande värk i magen och har till och med fått ta smärtlindring. Nu har jag bara 4 dagar kvar till Bim och jag har inte alls ont i brösten som jag brukar ha vid den här tiden. Har även konstiga flytningar 
    provade att ta ett till test idag på morgonen men som visar neg. 

tror ni att det va ett spökstreck som visade sig i torsdags och att allt annat är inbillning. eller kan det faktiskt vara något ?  

• Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Hm)

Jag hade också oskyddat runt äl och haft mer eller mindre ont till och från men nu senaste dagarna mer ont så fått ta smärtlindring jag med, pust o stön.. ligger mer eller mindre och dör i soffan.. väntar min mens om 2 dagar.
    har dock ont i brösten med men kan ju lika väl vara inför mensen.. annars mår du bra ?

• Anonym (Hm)

Förlåt .. svar på din fråga kan ju vara ett solklart +!!

• NillA95

Ja brösten kommer ju både när man är gravid och när man ska ha mens. Så den är svår. När jag va gravid med min dotter så hade jag jätte mycket mensvärk innan jag visste att jag va gravid. värst va kvällar och nätter. Har inte riktigt samma känsla nu. Känner en tyngd känsla och lite molande i tjej magen nu. jag mår inte illa men det gjorde jag ju inte heller med min dotter. mår du bra i övrigt ?

• Anonym (Hm)

Okej men skönt att du annars är okej!
    okej jag hade samma som dig första gången, åkte in akut för värken så var även gravid så var därför hehe 
    Men håller tummarna för er om det är önskat!

jag mår urk med värken samt feber, tror faktiskt jag inte är gravid utan åkt på en cysta eller fått något annat tråkigt pga feber med. 

• NillA95

Nämen usch då! Har du tagit något test ? Eller har du några andra symtom? Flytningar ? 
    men om du misstänker cysta så kanske du ska åka in och kolla? 

jag får lite små känslor emellanåt. ena stunden så känner jag mig 100% gravid. ena stunden så känner jag att mensen kommer komma snart. 

det här med att inte veta!!!

• Anonym (Hm)

nä fy inget jag orkar med idag, men tack fö omtanke!
    inga rosa eller kesoliknande flytningar man haft första gången, men det är så ovist att inte veta, jag har sagt eller önskat mååånga gånger att jag själv hade ett sådant Gyn rum som man kunde undersöka sig själv när man har sin värk :?) för har mkt problem med det haha.. så varit många turer In akut och sitta flera timmar o bara vänta o vänta.. 
    men just ja nej jag har inte testat mig än tänker att jag gör det på måndag eller tisdag om mensen inte kickar igång

• NillA95

Ja okej!
    ja Jag skulle också vilja ha ett sådant rum ???? 
    har du bim på tisdag ?

• Anonym (Hm)

Haha eller hur!! Bästa investeringen 
    har nu på måndag och du på tisdag ?:)

• NillA95

Haha ja! 
    jag har på onsdag. vill ta test varje gång jag kissar typ ???? 

Svar på tråden Hjälp