• Gurre94

BIM April 2022 första barnet

Hoppar också in härGlad

Gurre94, 27år, BIM 1/4

Sofiaa90, 32år, BIM 3/4

ems1991, 30 år, BIM 7/4

Baconpie, 37 år, BIM 8/4

Evelinagra1, 22 år, BIM 8-9/4

MissEA85, 36 år, BIM 15-16/4

Emzor1, 25år, BIM 15/4

Novabusen, 37 år, BIM 17/4

LJM91, 31 år, BIM 30/4

• Gurre94

vet inte hur man citerar men Baconpie: jag ska försöka hålla mig tills lördag? sitter dock här med lite onda bröst sedan igårkväll och fått lite molvärk/mensvärk typ i magen så kan inte låta bli att hoppas lite Oskyldig
    Dock hade jag samma förra gången efter ÄL+8 men med illamående Men fick troligtvis tidigt missfall precis vid mensen så hann aldrig testa.. så vågar inte testa innan dofters denna gången heller ifall de blir samma Gråter

• Gurre94
    Baconpie skrev 2022-03-27 20:03:53 följande:

Klicka på ?kugghjulet? så finns citera där. 

Det låter ju lovande ändå. Håller tummarna för dig. Så hemskt med missfall. Har också varit med om det, det är ledsamt. Det är väl bäst att vänta med att testa som du säger, men svårt när man får symtom och hjärnspöken! Jag har BIM på söndag men kommer nog testa på fredag. 

Åh! försökt trycka på det där jäkla kugghjulet utan lycka men nu så! 

Tack! Håller tummarna för dig med! Har du några symptom?? Ja det är ingen höjdare.. hoppas verkligen vi får en ny chans. Kommer säkert inte kunna hålla mig men vi får seOskyldig

• Gurre94

Fan vill hoppas att det är för Att jag sov dåligt med mycket spring inatt som min temp stod på 36.31 imorse från att ha legat på ca 36.6 några dagar.. annars är nog min mens här snart Gråter Någon som vet om dålig sömn och tidigare temp än vanligt brukar visa lägre eller tror ni att det är kört?

• Gurre94

Hoppet är väl det sista som lämnar kroppen så var ju liiiiite glad när tempen ändå gick up liiite i morse men springer på toan hela tiden för att kolla om mensen kommit Obestämd
  • Gurre94
    Cykelhjul skrev 2022-04-01 08:01:53 följande:
    Men gud så kul, stort grattis!! Hjärta
    Tack så jättemycket! Hjärta Hoppas ni andra också får ett plus snar! 
Svar på tråden BIM April 2022 första barnet