Inlägg från: Anonym (Mormor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mormor)

Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!

Du har behandlat dina barn vidrigt!
    Om du har vänner, vet de hur du gjort mot dina barn under deras uppväxt och speciellt hur du gjort mot din yngste son?

Jag brukar sällan önska olycka över andra, men jag hoppas att om du någon gång i livet får barnbarn att de aldrig kommer i närheten av dig.
    Om din äldste son blir pappa så hoppas jag att mamman till barnet fått veta hur barndomen var och att hon förbjuder umgänge och att han då tillslut förstår hur fel du gjort.
    Har svårt att se att din yngste son kommer låta dig komma nära eventuella barnbarn.

Varför gav du bort hans leksaker? Frågan är INTE hur längesen, utan VARFÖR.

Jag har varit ensamstående under en del av mina barns uppväxt, men inte tusan har jag slagits och varit ond, för du är ond 

• Anonym (Mormor)

Du verkar ju tycka att du ej gjort något fel i din uppfostran av dina barn, så var då ärlig mot dina vänner, hade du varit min väninna hade jag bett dig de, men jag hade även sagt åt dig sök hjälp, gå och prata med någon och att du måste komma till insikten att du gjort fel och inte barnen

Mer pinsamt att komma med saker man tagit olovandes från sitt barn än att komma tomhänt.
    Hade jag i efterhand fått veta de saker mina barn fått stulits så hade jag bett gåvogivaren att fara och flyga och sedan pratat med stackaren som fått sina saker stulna och förklarat att jag inget visste.

Sluta skyll på din situation, var den så illa hade du kunnat be om hjälp istället för att plåga barn.

• Anonym (Mormor)

Vill du ha den minsta lilla chans att få in din son litegrann i ditt liv så låt honom vara, du måste gå till nån och prata, du måste få insikt i hur fel du gjort mot båda dina söner, du måste få din äldste son att prata med någon så att han kanske kan få möjlighet till ett normalt liv.
    För det du gjort mot dom kan komma att upprepas mot deras eventuella framtida barn, för det kan vara det normala hos dom, speciellt hos din äldste.
    Din yngre son har ju insett hur fel du gjort.

Om du i framtiden får barnbarn skulle du tycka det var rätt om din son/barnbarnens mamma behandla dom såsom du behandlade dina barn?

Svar på tråden Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!