Inlägg från: Anonym (Lika men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lika men)

Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!

Anonym (rädslan) skrev 2022-03-15 23:57:35 följande:

Är det någon mer som börjar få en skrämmande känsla av att TS faktiskt inte är ett troll?

Jag har nu läst hela tråden, och tror att det är min mamma som skrivit den. Allt stämmer, ända ner till att min mamma blev vansinnig när jag bjöd två av mina vänner på åkbiljetter och misshandlade mig för det, och hetsade mitt syskon att hjälpa till. Enda skillnaden är att jag är kvinna och min storasyster lika så. 
  • Anonym (Lika men)
    Anonym (Mamma 2) skrev 2022-03-16 06:21:01 följande:
    Oj! Ok. Är din storasyster dömd för misshandel mot dig? Har du skyddad identitet? Har du brutit kontakten med din mamma?
    Min syster dömdes och fick fängelse. Jag har brutit med dem, skyddad identitet och min syster och mamma har kontaktförbud. Vi har prövat att ta bort det en gång men det tog inte två veckor innan de tog reda på var jag fanns och började skicka brev, blandat mellan sånt som står i den här tråden och hot, och stalka mig. Fick snabbt ett nytt beslut och fick börja om mitt liv igen. 
Svar på tråden Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!