Inlägg från: Kallemjau |Visa alla inlägg
  • Kallemjau

Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!

alltså vilken sorglig tråd. Detta är en av de sjukaste trådskapare jag läst på FL. 

Du upprepar ju samma saker om och om igen. Trots massor med svar, tipps och saker du borde och bör göra för att det ska finnas en minsta chans för din yngsta son att återuppta kontakt med dig, så är du envis som en dåre.

skärp dig för fan!

Om du tror det är så enkelt för din son att glömma, varför glömmer DU inte din son helt Istället?  

Fortsätt du sitta där hemma och gunga i fosterställning med din son X och upprepa hur social han är. Herregud kvinna.

Man blir ju förtvivlad och mörkrädd när det på riktigt finns människor som du. SÖK HJÄLP 

• Kallemjau

Nu läste jag också ditt senaste inläg. Fy fan vad sorgligt. Din son L är ju den finaste lilla pojk och du har förstört honom fullständigt. Man blir tårögd.

Jag finner inga ord. Du är en sjuk människa. Du förtjänar inte din son. Ta inte kontakt med honom någonsin. För er bådas bästa 

• Kallemjau
    Anonym (Mamma) skrev 2022-03-15 23:10:05 följande:

Jag ville inte att han skulle vara en sådan som blir överkörd. Vara en person som är lättlurad.

Din son ville bara vara snäll och åka karusell tillsammans med sina kompisar. Han ville dela sin glädje med dem.

Skulle du må bättre om han åkte själv tre gånger?

• Kallemjau
    Anonym (Mamma) skrev 2022-03-15 23:15:43 följande:
    Kompisar kan ha sina egna pengar.
    Du svarar inte på min fråga.

Har du någon egen idé varför han åkte tillsammans med sina kompisa? Du verkar ju vara bra på att analysera?
Svar på tråden Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!