Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-11 16:10:33 följande:
Hur skall jag få min snart 30-åriga son att glömma det förflutna?!
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-11 16:36:45 följande:
Så du tror att han aldrig någonsin kommer glömma? Han är snart 30 år och jag tycker att det är konstigt av en tjugoåttaåring att prata
Men han måste glömma det förflutna, tycker jag!
Jag vill ha kontakt med min son, för att han är min son. Jag tycker det är konstigt av myndigheten att inte ge mig rätten att veta var han är någonstans, trots att han har skyddad identitet. Det är ju min son! Men ingen förstår mig!
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-11 16:42:12 följande:
Kan man istället få tips vad jag kan göra? Detta är mycket allvarligt och jag är jätteledsen att han är borta!
Anonym (ööö) skrev 2022-03-11 16:33:49 följande:
Varför skulle någon kunna få någon annan att glömma saker? Man kan inte styra över någon annans tankar.
Men TS, jag fattar att du skojar med oss bara.
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-12 07:54:20 följande:
Om han glömmer det förflutna, så kan han gå vidare. Det var saker som hände för länge sedan, hur kan han fortfarande bära runt det? Han måste glömma!
Jag är hans mamma och vill träffa honom. Om han bara väljer att ha kontakt med mig. Detta är jättejobbigt för mig. Om han förstår mitt lidande, så kanske han kan komma tillbaka. Det är fyra år! Det är en lång tid!
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-12 21:05:04 följande:
Han måste glömma bort allt det där, för att må bättre!
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-15 20:06:57 följande:
Om han väljer att inte glömma, så kommer han fortsätta må dåligt.
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-13 21:42:13 följande:
Det beror på att jag inte fått ordentliga tips,
Superbra tips följer:
Du måste glömma allt och gå vidare. Du hade 2 söner, nu har du en son. Sluta lev i det förflutna där du hade två söner.
Du måste glömma för att må bättre.
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-12 11:48:13 följande:
Jag slog min äldsta son också. Men han är det ju inget fel på.
Han växte upp och blev själv en misshandlare,
det är fel, alla människor som inte är narcissistiska barnmisshandlare förstår det.
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-12 16:50:25 följande:
Jag har varit en bra mamma, som lagat mat m.m. Inte så att jag bara lagat mat åt mig själv, utan jag laga mat, så det räckte till alla.
Du var en bedrövlig mamma.
Anonym (Mamma) skrev 2022-03-13 08:16:36 följande:
Det hände för jättelänge sedan. Jag slog inte mina barn när de blev stora. Min äldsta son slog istället L i tonåren. Hur kan jag vara ansvarig för X handlingar. Det är inte så att jag sa till X ''Gå och slå L''. Hur skall jag förhindra två stora pojkar i tonåren?
Du lärde X att bruka våld, du är ansvarig.