Inlägg från: Anonym (jalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jalle)

Vill inte ha sex med min man

Anonym (Emma) skrev 2022-03-10 09:59:03 följande:
    Tack för svar.... Menar du att man kan bestämma sig för att tända på någon? Det fungerar i alla fall inte när jag är med min man, eftersom jag önskar att det vore så... 

Orsakerna till att jag inte tänder på min man är ganska många, både rent fysiskt (han har gått upp mycket i vikt, tar inte riktigt hand om sig) men även mentalt. Det har hänt mycket genom åren som har byggt upp en besvikelse i mig som är svår att vifta bort. Saker han har gjort eller inte gjort, löften som har brutits.... 
    Jag tycker du kan prova att vara med en annan man. Livet är för kort, och din man verkar ändå inte bry sig särskilt.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-10 15:07:34 följande:
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-10 11:05:33 följande:

Låter som den klassiska ursäkten för att äta kakan och ha den kvar. Jag vill knulla andra men ha kvar mitt trygga familjeliv....

Min spontana reaktion är... varför ställer du frågan?

Du vet ju redan att det är fel och vilka risker det medför och att påpeka det för dig kommer ju inte göra något nytta. Så du kommer ju gå ut och knulla andra oavsett vad någon säger här för det är ju vad som är bekvämast för dig och du har förmodligen en hel arsenal med lämpliga ursäkter för att rättfärdiga det. Alla som råder dig att inte göra det är ju bara fjantiga moralister som inte förstår, och alla risker otrohet medför gäller ju inte dig för just du kommer såklart aldrig bli påkommen.

Så vad är syftet med din tråd? Ville du bara ha andras medgivande och ok stämpel på att det är helt ok att bedra din familj så det ska kännas bättre? Det behöver du nog inte oroa dig för, medhåll kommer du garanterat få i ett forum som kryllar av otrogna människor.

Sådärja, där har vi en....Drömmer
    Det bjuder jag på. Hoppas det känns bättre nu Solig
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-10 15:18:37 följande:
    Nä jag tycker bara det är oerhört korkat, men TS är nog glad Flört
    Alla som inte tycker som du är korkade? Vilket roligt liv du måste ha Solig
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-10 19:21:16 följande:
    Nope, det är snarare alla som stänger av hjärnan och följer könsorganet var den än pekar som är korkade... det klarar ju vilket djur som helst av. Men det krävs några hjärnceller för att tänka lite längre än så.
    Bara så du vet. Det är bara du som blir utskrattad.Solig
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-15 13:12:47 följande:
    Absolut, men det går åt båda hållen, man bör hålla sig någorlunda i trim men man bör oxå ha lite tolerans för det är irrationellt att tro att människor ska vara smala och snygge 24/7 livet ut.

Om ens relation till sin partner står och faller på att personen måste vara smal och snygg 24/7 livet ut så har man nog en väldigt ytlig och omogen syn på människor och förhållanden. I så fall ska man nog hellre skaffa sig en docka
    Men snälla, vem vill ligga med en fettbomb. Tycker TS gör rätt. Hennes man har faktiskt ett ansvar att hålla sig attraktiv för henne.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-15 13:40:40 följande:
    Men snälla vem vill leva med ett egotrippat asshole ?
    Vem vill ha ett förhållande med en ytlig människa som bara avgör ditt värde efter din vikt/utseende?

Det kanske finns mer än BARA det ytliga som är avgörande för ett förhållande?
    Vem vill leva med en chipsmaskin? Att inte ta hand om sig är inte attraktivt. Att du kallar det ytligt är bara ynkligt.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-15 16:15:40 följande:
    Tja, om man kallar sin partner som gått upp i vikt oavsett hur mycket för fettbomb och chipsmaskin så man nog inte bara ytlig och omogen utan dessutom jävligt pantad. Drömmer
    Det här med feta människor som bara går runt och tycker synd om sig själva är bara patetiskt. Man får faktiskt rycka upp sig lite, du gör både dig själv och din partner en tjänst. Kanske dom kan få igång sexlivet igen?
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-15 17:31:11 följande:
    Och var någonstans står det att TS man är en fettbomb och chipsmaskin som tycker synd om sig själv?

TS skrev att han "gått upp i vikt".... det kan vara 2 gram eller 150 kg.

Hur FAN lyckas du få det till en fettbomb och chipsmaskin som tycker synd om sig själv?
    Om man reagerar sådär på att partnern gått upp i vikt är de såklart en signifikant viktuppgång det borde minsta barn kunna begripa. Men om fan läser bibeln blir det fel ibland....tydligen ????
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-15 17:31:11 följande:
    Och var någonstans står det att TS man är en fettbomb och chipsmaskin som tycker synd om sig själv?

TS skrev att han "gått upp i vikt".... det kan vara 2 gram eller 150 kg.

Hur FAN lyckas du få det till en fettbomb och chipsmaskin som tycker synd om sig själv?
    Du vet väl att det är fult att skrika?

Det lyckades jag med genom mitt knivskarpa intellekt. Och utan att använda svordomar som man tydligen behöver när argumenten saknas Solig.

Tycker synd om människor i din omgivning. Om det finns några.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-16 11:24:59 följande:
    Och du vet väl att det är fult att dra förhastade slutsatser baserat på ingenting och ännu mer fult att kalla överviktiga människor för fettbomber och chipsmaskiner.

Att du inte förstår dubbelmoralen i att gnälla om "skrik" men vara helt ok med att kalla människor för nedsättande saker talar tyvärr för allt annat än ett "knivskarp intellekt" utan snarare för ett intellekt lika slött som en smörkniv.

Människor i min omgivning trivs alldeles utmärkt med mig eftersom jag inte springer runt och kallar dem för idiotiska saker för att de inte ser ut som jag skulle föredra. Däremot har jag svårt att se hur du skulle kunna ha vänner eller en partner med ditt sätt att resonera kring och uttrycka dig om andra människor.
    Gulligt att du ändå någonstans verkar inse hur du beter dig. Men du borde ta itu med det istället för att fortsätta förnedra människor. Bara ett tips.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (jaha) skrev 2022-03-16 11:46:04 följande:
    Kära jalle, jag tror tyvärr att du helt enkelt är för pantad för att kunna föra en saklig diskussion så det är nog bäst at vi avslutar den här meningslösa diskussionen..... bye bye
    När argumenten tryter så avslutar man med personangrepp Solig. Så manligt, så kraftfullt. Ryser i hela kroppen av välbehag.
  • Anonym (jalle)
    Anonym (C) skrev 2022-03-16 15:14:22 följande:
    Nej, inget glidmedel.
    kan han inte ge dig oralt så du blir ordentligt "uppvärmd" och våtare?
  • Anonym (jalle)
    Anonym (Ja) skrev 2022-03-16 16:45:30 följande:
    Blir bara torrare av oralt då det inte är skönt 
    Låter besvärligtRynkar på näsan
Svar på tråden Vill inte ha sex med min man