• Dr Nail

En tjänst för incelmännen

Nä. Tillåt sexköp istället. Det är dyrt att behöva åka utomlands varenda gång.

• Dr Nail
    Anonym (Undrar) skrev 2022-03-02 11:49:57 följande:
    Tror du att kvinnorna du köpet sex av vill ligga med dig?
    Jag vet inte. Vill du egentligen gå till jobbet imorgon? Jag menar innerst inne.
  • Dr Nail
    Anonym (Undrar) skrev 2022-03-02 13:02:47 följande:
    Är det inte bättre att du slutar köpa sex. Risken är ju stor att du gör det med någon som egentligen inte vill. 

Jajjamen jag går gärna till jobbet. Skulle bli ganska rastlös av att sitta hemma hela dagen och stirra in i väggen. 

Utan att ens ha träffat de kvinnorna du betalat för är jag sker på att majoriteten om ens någon vill ligga med dig utan gör det av helt andra anledningar.
    Nu handlar diskussionen inte om mig, du vet inte om jag köper sex eller inte. Men även om jag gjorde det: hur vet du det? Hur vet du att de egentligen inte vill ligga med mig? Bevis?
  • Dr Nail
    Anonym (Undrar) skrev 2022-03-02 15:42:05 följande:
    Du har säkert hört talas om Simon Häggström. En polis som jobbat med brott som rör prostitution och människohandel. Han har djup kunskap inom ämnet och har pratat med många sexarbetare. Han har aldrig träffat en enda prostituerad som gjort det pga av egen lust. Oftast finns det en destruktiv orsak bakom som fattigdom, människohandel, etc. Sannolikheten att stötta på en sådan kvinna vid ett sexköp är därmed mycket hög och bara det är skäl nog att låta bli att köpa sex. 

Ta Tyskland exempelvis. Det har visat sig att de kvinnor som säljer sex där oftast inte är tyska kvinnor utan kvinnor från fattigare länder I Afrika och Östeuropa. Man kan göra vad man vill med den informationen men jag tycker den säger en hel del och talar sitt tydliga språk.

Tycker man fortfarande att det är OK att köpa sex efter detta då förstår jag inte vilken planet man lever på. 
    Nog har man hört talas om Simon Häggström. Finns nog en del sexarbetare som tycker att han är en rövhatt. Så populär är han inte i kretsarna, som man skulle kunna tro. Jag vet inte hur hans arbetsmetod ser ut för du kan hitta massor med män och kvinnor som trivs med att sälja sex. Behöver inte ens leta speciellt hårt.

Ja, låt oss då bojkotta ALLA branscher där det förekommer utsatthet och tvång. Låt oss sluta gå på restaurang till att börja med.
  • Dr Nail
    Anonym (Undrar) skrev 2022-03-02 20:26:04 följande:
    Jag vet att vi inte kommer komma överens så på ett sätt känns det löjligt att skicka en replik men jag gör det ändå en sista gång.

Jag tror nämligen att vi kan enas om en sak. En stor skillnad mellan de som är för prostitution och de som inte är det är att den ena sidan ser det som vilket jobb som helst och jämför det gärna med andra branscher (exempelvis restaurang som du nämner). Jag kommer aldrig att se prostitution som ett legitimt jobb. Om samhället på riktigt ska se prostitution som ett "riktigt" jobb då måste alla (även du och jag) vara beredda på att isf sälja sex i ett skarpt läge. Arbetslösa skall kunna hänvisas till att sälja sex för att inte förlora rätten till arbetslöshetsersättning. 

Jag (och de flesta vill jag påstå) vill inte leva i ett sådant samhälle. 

Ha det så bra.
    Okej. Jag skulle kunna extraknäcka iaf för lite snabba cash. Det är inte en tanke som skrämmer mig. Dock inte med Sveriges nuvarande lagar kring sexköp.

Ha det så bra du med.
Svar på tråden En tjänst för incelmännen