Gravid med bf november 2022
Hallå där!
Hur går det för er - någon som varit på VUL? Dags för mig på onsdag och jag är så jävla orolig sist jag var där hade hjärtat slutar slå 4 dagar tidigare.. svårt att inte tänka i negativa banor :(
Hallå där!
Hur går det för er - någon som varit på VUL? Dags för mig på onsdag och jag är så jävla orolig sist jag var där hade hjärtat slutar slå 4 dagar tidigare.. svårt att inte tänka i negativa banor :(
Februariblomma: jag är i v7 (6+3) idag och bm sa att de helst ville att man var i V8 för ett vul. Men eftersom jag är i V8 utefter senaste mensen så bokade hon in mig nu trots allt även fast NC och ägglossningstest indikerar på en vecka mindre för att det bör gå att se redan nu :)
Här där jag bor är det inga problem att få ett vul, hoppas att det är samma för dig!
Värmekudde: tack för peppen håller tummarna för dig också!
Mörker? kom lite rött på pappret igårkväll och lite mer idag på morgonen. Jag är så ledsen
Tack vad söta ni är allihop det har stannat av lite nu och blev aldrig mer än ett antal droppar. Pratade med BM också och hon försökte lugna mig och sa det vanliga - att det inte behöver betyda det värsta, men det är ju helt omöjligt att tänka annat när man gått igenom ett MA tidigare med bara mindre blödning som symtom.. har ju vul imorgon så måste bara stå ut tills dess..
Där fanns ett litet hjärta och Natural Cycles hade räknat helt rätt (förutom en dag) så uppdaterat till 6+4 med BF 19/11. Blödningen såg inte ut att komma från livmodern så jag får bara hoppas att det inte blir värre. Enbart lite ljusbrunt idag, så det kanske försvinner inom ett par dagar. Nu håller jag alla tummar och tår för att detta lilla frö stannar kvar där inne!
Idag vaknade jag av lite mer blod än tidigare. åkte in och fick konstaterat levande bebis men också ett stort hematom som är anledningen till mina blödningar, han sa att det ökar chansen till missfall men att det också kan gå bra.
vaknar precis i ett hav av blod, blod i underkläderna, i sängen och insida lår. Svårt att hålla sig lugn..
Här verkar det inte gå vägen var iväg på vul igår, skulle ha varit i 8+6 ungefär, men läkaren kunde bara mäta fostret till Max 6+ nån enstaka dag, o inget hjärtljud kunde han se..
Fick en ny tid den 11/4 så får vi se status då!
Men han va inte jätte positiv inställd, utan jag skulle ställa in mig på ett troligt ma o i så fall kontakta kvinnokliniken efter den 11 för att få hjälp att få igång missfallet ????
Ni som haft ma, hur var det för er?
Jag håller också alla mina tummar för dig och mini Empzh!!