Inlägg från: Laktrisens |Visa alla inlägg
  • Laktrisens

Gravid med bf november 2022

2,5 vecka till mitt VUL, längtar!! Vecka 6 idag, 5+0. Är nog tröttare än vanligt o molvärk, huvudvärk ibland. somnar mycket tidigare på kvällen, direkt typ. inga sena kvällar här. Inte lika sugen på kaffe heller, men mår inte illa.. känner mig knappt sugen på något.
    hur känner ni er Idag?

• Laktrisens

Har troligtvis fått missfall. ont i magen o kommer blod o rosa på pappret när jag torkar. Så tråkigt, vet inte om jag vågar bli gravid igen. De känns också som många symptom avtagit senaste dagarna så jag var beredd på detta. 

önskar stort lycka till er andra!<3

• Laktrisens

Hoppet är de sista som överger en?
    inte blödit eller haft bruna flytningar sen igår vid ett tillfälle. de kom väldigt lite, både rött, rosa o brunt. Tänkte de va kört men efter de inte fått någon mer blödning. Hoppas verkligen att de inte är missfall, hoppas jag slipper blöda mer. För tidigt för vul också, så får glatt vänta 2 veckor på att få veta. Har molvärk konstant men inte ondare än så. Får bara hoppas nu.

• Laktrisens
    bubbelfika skrev 2022-03-12 08:40:50 följande:
    Jag hade små blödningar flera gånger tidigt i min första graviditet, men han är 4.5 år nu <3 jag är livrädd för blod, har typ redan beredskap med bindor med hela tiden, för det är så läskigt och typ bara väntar på att det skakomma.  Men blod behöver inte innebära missfall, håller tummarna för dig!

Vad fint att höra att de gick bra för dig trots blödning. <3
    tack snälla. 

kan inte citera er andra men tack för ert pepp. <3 försöker vara lugn o inte oroa mig! Så får vi se om ett par veckor hur de ser ut. o hur de utvecklar sig. 

• Laktrisens

Tog ett test som visade starkt positivt. men de kanske de gör oavsett vad blödningen berodde på, men vi får se. Samt att jag är illamående, men de kanske är samma där. Jag hoppas iaf De ska gå vägen trots blödning. Försöker ej oroa mig för mkt men de är svårt!

• Laktrisens

Dalarna91 ja jag hade lite ljusrosa idag på morgonen, Ingenting igår. Har inte ont utan bara molvärk, annars huvudvärk o svagt illamående. hade inte rosa eller bruna flytningar förra graviditeten så visst blir man orolig. 

hoppas att de ska gå bra.

• Laktrisens

Butembobaby har beställt två digitala test jag ska ta nästa vecka. Förhoppningvis har de ökat till 3+ o de borde ju ändå vara ett bra tecken trots rosa o bruna flytningar ? 
    tog test förra måndagen då var de 2-3. 

• Laktrisens

Idag har jag blödit lite varje gång jag gått på toa så hoppet är typ ute här, men vi får väl se hur de utvecklar sig!

• Laktrisens

Ni som har haft blödningar, kommer ni kontakta gyn för att få ett vul? Jag funderar på att göra det. Vet inte hur mkt de kan se i vecka 6 dock.

• Laktrisens

Sofia2022, vul är den 29e. känns som en evighet dit verkligen..
    tack o desamma till dig!! 

• Laktrisens

Nu så var de ingen tvekan att jag fått missfall. Så jag lämnar :(
    Önskar er lycka till alla fina människor här!<3

Svar på tråden Gravid med bf november 2022