Inlägg från: Laktrisens |Visa alla inlägg
  • Laktrisens

Gravid med bf november 2022

Plussade idag. bf mellan 8-10 november nån gång tror jag! Andra barnet!:)

• Laktrisens

CHELSEA84: Jag har inte jättemycket Symptom än, mer än att jag är trött, o ibland huvudvärk o molvärk. Är i vecka 5. 

kommer ni att göra tidigt ultraljud eller kommer ni vänta? jag kommer boka ett tidigt ultraljud i vecka 8 tänkte jag. jag är så orolig, vill se att allt ser bra ut.

• Laktrisens
    Dalarna91 skrev 2022-03-06 19:46:33 följande:

Laktosen; hur långt gången är du? Själv är jag på 5+2 och känner inget. 

4+1 eller 4+2 tror jag? inte riktigt säker. nä men de är ju så olika när man börjar få symptom. Tänker att många kommer undan de första veckorna. Jag hade samma förra graviditeten. mådde illa o va svintrött, huvudvärk direkt. Så likadant denna gång
  • Laktrisens

Nån mer som har svårt tro på att man är gravid? Tagit två tester. tog ett i tisdags som visade 2-3 så då hade de ökat från 1-2 iaf. Men inte mkt symptom igår, endast Lite huvudvärk. så jobbigt med ovissheten!:(

• Laktrisens
    sofia2022 skrev 2022-03-10 07:49:29 följande:
    Här har du en till! Jag känner verkligen ingenting förutom plusset på stickan vilket känns så oroväckande.......

ja man blir så orolig så här i början när man inte vet liksom o sett på ultraljud. har bokat ett tidigt ultraljud iaf!

Ge in i vecka 6 imorgon. Vilken vecka är du i?

• Laktrisens

Värmekudde jag kommer vara i vecka 7+4 Om jag räknat rätt när jag gör ultraljudet. bokat den 29e. Räknar ner o vill att de ska gå fort fram till dess..
    Dom räknar ju dock på 28 dagars cykel o jag har typ 31-32 dagar så vet inte riktigt hur man ska tänka där

• Laktrisens

Idag har jag haft molvärk iaf annars varit pigg. ingen aning om de är ett bra tecken eller ej 

• Laktrisens
    Vifslan skrev 2022-03-10 21:09:47 följande:

Hej! kul med fler med BF i november. Jag plussade i måndags svagt, tror jag har bf runt 11 november. Har dock ingen aning då jag inte haft mens på över ett år (ätit p-piller) Skäms ska in den 21a på ultraljud för att se om de kan se när jag blev gravid 

Grattis :) skönt att kolla med ultraljud o få lite svar förhoppningvis! Har du några symptom ?
Svar på tråden Gravid med bf november 2022