Gravid med bf november 2022
Plussade idag. bf mellan 8-10 november nån gång tror jag! Andra barnet!:)
Plussade idag. bf mellan 8-10 november nån gång tror jag! Andra barnet!:)
CHELSEA84: Jag har inte jättemycket Symptom än, mer än att jag är trött, o ibland huvudvärk o molvärk. Är i vecka 5.
kommer ni att göra tidigt ultraljud eller kommer ni vänta? jag kommer boka ett tidigt ultraljud i vecka 8 tänkte jag. jag är så orolig, vill se att allt ser bra ut.
Idag har illamåendet kommit ! Och yrsel, så känns betydligt mer gravid idag :P
Laktosen; hur långt gången är du? Själv är jag på 5+2 och känner inget.
Nån mer som har svårt tro på att man är gravid? Tagit två tester. tog ett i tisdags som visade 2-3 så då hade de ökat från 1-2 iaf. Men inte mkt symptom igår, endast Lite huvudvärk. så jobbigt med ovissheten!:(
ja man blir så orolig så här i början när man inte vet liksom o sett på ultraljud. har bokat ett tidigt ultraljud iaf!
Ge in i vecka 6 imorgon. Vilken vecka är du i?
Värmekudde jag kommer vara i vecka 7+4 Om jag räknat rätt när jag gör ultraljudet. bokat den 29e. Räknar ner o vill att de ska gå fort fram till dess..
Dom räknar ju dock på 28 dagars cykel o jag har typ 31-32 dagar så vet inte riktigt hur man ska tänka där
Karas Jag har bokat privat :)
Idag har jag haft molvärk iaf annars varit pigg. ingen aning om de är ett bra tecken eller ej
Hej! kul med fler med BF i november. Jag plussade i måndags svagt, tror jag har bf runt 11 november. Har dock ingen aning då jag inte haft mens på över ett år (ätit p-piller) ska in den 21a på ultraljud för att se om de kan se när jag blev gravid