Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Och vi är flera som berättar om dina konstigheter som skulle innebära motorväg för putin att attackera många andra länder.
Ja, du är väldigt klok och säga att ryssarna ska vägra putin, men sen när de är avrättade så var det ett bra sätt att vägra menar du då eller?
Det är mycket fascinerade att se dina idéer och med tanke på att det skulle innebära att vi bjuder in nazisten putin.
Något stämmer inte här, och du utger dig för vara en, men ingen tror dig.
Även en vuxen människa hade sagt, jag är för vapenvägra, men förstår att man måste tvinga folk till kriget och för sitt eget land.
Men inte du inte.
1) Ryssland påverkas självfallet inte av vad varken du eller jag skriver på FL, som är totalt okänt i Ryssland.
2) Hur skulle putte hjälpas av att puttes soldater VÄGRAR LYDA HONOM?
3) Fri vilja är oerhört viktig när det faktiskt gäller frågan LIV-DÖD.
4) Du vet inte vilka idéer jag har, men jag vill tala för pacifismen, inte för en MÖRDAR-PUTTE.
Dock vet vi om nassens putins storhetsvansinne, och det är korrekt, nazisten putin vet nog inte vad vi skriver.
Men vad inbillar du dig det skulle ändra?
Nu kommer dina idéer igen(Rätt komiskt du säger att du skulle veta vilka de är, så kommer dom igen ) som putin skulle älska och se, och skulle ryssarna göra så, ja, då dör dom garanterat
SÅ du är emot krig......, verkar det som nazisten putin bryr sig om den tanken?
Sammanfattningsvis kan vi hjälpa INDIVIDER. Det är faktiskt en av mina idéer. Vi kan dels hjälpa civila krigsdrabbade och dels hjälpa individer som hotas av inkallning från bägge sidorna. Låt t.ex DEM komma hit i stället för många ifrån MENA-länderna.
Individens intresse före statens. Helt konsekvent inget konstigt. Det är RAKA MOTSATSEN till vad putte vill . Han vill att individer skall offra livet för staten,i betydelsen HANS stat, och hans parti etc.